شروع بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

به گزارش مجله آزمون اول، علیرضا نقوی شهردار ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: هدف از برپایی این نمایشگاه هم افزایی بیشتر شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است.

شروع بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

وی اضافه نمود: بعداز نخستین نشست شهرداران شهرها و فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، مجمع شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی و هم افزایی بیشتر بین این شهرها و روستاها تشکیل شد تا بتوانیم ارتباط خوب و موثری دراین راستا داشته باشیم.

به گفته رئیس مجمع شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران، اولین برنامه بعد از تشکیل این مجمع، برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با مشارکت تمام شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه معرفی، ارتباط و ایجاد بستری مناسب برای رشد صنایع دستی ایران داشته باشیم.

نقوی از رونمایی چند اثر شاخص در جریان نمایشگاه اطلاع داد و گفت: باتوجه به اهمیت صندلی صنایع دستی، در جریان افتتاح نمایشگاه در روز شنبه، از چنداثر شاخص صنایع دستی از شهرهای زنجان، شیراز و استان کردستان با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هنرمندان و دبیران شهرها و روستاهای جهانی رونمایی می گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: گردشبان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27425

به "شروع بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید