آلبوم مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت

به گزارش مجله آزمون اول، کم پشت شدن مو در مردها بسیار رایج است؛ اما برای خانم ها می تواند معضل باشد و در چنین شرایطی تمام تلاش خود را می کنند که این مشکل را رفع، و یا به نحوی پنهان کنند. زمانی که آقایان موهایشان می ریزد یا کم پشت می شود، به سادگی می توانند مو بکارند اما این مسئله برای خانم ها به آن سادگی نیست چون مو باید به حد مشخصی برسد که امکان کاشت وجود داشته باشد. پس بهترین کار این است که مدل موها را عوض کنید. اگر شما هم موهای کم پشتی دارید، نیاز نیست که نگران باشید چون مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت زیاد است. با استفاده از این مدل ها، به سادگی می تواند کم پشتی موهای خود را پنهان کنید. بهتر است با هم نگاهی به این مدل ها بیندازیم.

آلبوم مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت

باب مورب یک مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت

مدل باب مورب یا Angled bob چند سال پیش وارد صنعت مد و زیبایی شد و هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده. این مدل مو را می توان روی قدهای مختلف مو پیاده کرد اما اصل آن، کوتاهی مو تا نزدیک چانه است و به جای آن که مو در خطی صاف کوتاه شود، حالت اریب دارد و پشت موها کوتاه تر از جلو آن است. عقب موها که کوتاه تر هستند، تراکم مو بیشتر است و اگر دنبال مدل موی کوتاه برای موی کم پشت می شد این مدل بسیار مناسب است چون به موهای شما حجم می دهد و این حس را القا می کند که موهای پرپشتی دارید. اگر این مدل را انتخاب کردید، بعد از حمام بهتر است با سشوار موهای خود را پوش دهید تا هم حالت زیبای آن تعیین شود و هم حجم بگیرد.

موی پیکسی کات

پیکسی از آن مدل هایی است که برای انواع و اقسام مسائل چاره است. در این مدل، موهای شما به اندازه پسرانه کوتاه می شود اما حالت منظمی ندارد و کوتاه بلندی زیادی دارد. اگر دنبال مدل مویی هستید که نیاز به رسیدگی خاصی نداشته باشد و کم پشتی مو را بپوشاند، به سراغ موی پیکسی کات بروید.

مدل موی چتری برای موهای کم پشت

اگر از جلوی مو، موهایتان کم پشت هستند، می توانید با چتری زدن جلوی موهایتان، آن ها را استتار کنید. موی چتری حالتی دخترانه به صورت می دهد و سن را پایین می آورد، و انتخاب بیشتر دختران نوجوان و کم سن وسال است. با انتخاب این مدل، کم پشتی موهایتان به خوبی مخفی می شود.

فر کردن موها

فرق نمی کند که موهایتان بلند است یا کوتاه. اگر آن ها را فر کنید، حجم خاصی می گیرد و فضاهای خالی یا کم پشت سرتان تعیین نمی شود. اگر به مهمانی یا یک دورهمی محبت آمیز دعوت شده اید و می خواهید موهایتان حجیم و پر بنظر برسد، موهای خود را فر کنید.

مدل مو برای موهای کم پشت دخترانه

اگر دنبال مدل مویی هستید که سنتان را کمتر نشان دهد، یا برای فرزند نوجوان یا کودک خود که موهای کم پشتی دارد دنبال مدل می گیردید، همانطور که گفتیم چتری زدن موها یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید.

فرق باز کردن و استفاده از اکسسوری در موها

اگر دنبال مدلی برای دخترک خود می شد که در مهمانی ها موهایش را بیارایید، می توانید فرق موها را باز کنید (چه از وسط چه از کنار) با این کار، حجم موها به دو بخش تقسیم می شود و پرپشت بنظر می رسد. می تواند برای آرایش بیشتر موها، روی فرق از اکسسوری های نظیر مروارید استفاده کنید.

مدل مو برای موهای کم پشت زیر شال

برای زیر شال، می توانید موهای خود را فر کنید تا حجم زیادتری بگیرد. همچنین می توانید همانطور که گفتیم فرق موها را باز کنید تا حجم بیشتری به موها داده شود.

مدل برای موهای کم پشت برای عروسی

اگر قرار است عروس شوید، آرایشگران بعد از بررسی حجم موها، مدل مناسبی را به شما پیشنهاد می دهند. در چنین مواقعی مدلی را انتخاب کنید که سفت بسته نشود چون اینطوری موها خیلی کشیده می شوند و حالتی پیدا می کنند که انگار مو روی سرتان نیست.

بهتر است شنیون هایی انتخاب کنید که شل بسته شده اند و موهایتان را نمی کشد. مدل موهای باز هم برای موهای کم حجم گزینه های مناسبی به شمار می فرایند.

سحن پایانی

به هیچ وجه سراغ مدل موهای سفت نروید و موهای خود را محکم نبندید. اگر خواستید دم اسبی کنید، حتما موها را شل ببندید و آن ها را بالا نبرید. چون با این کار پوست سر دیده می شود و موها به سرتان می چسبند.

منبع: آچاره
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36859

به "آلبوم مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبوم مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید