آماده باش آتش نشانی زنجان در چهارشنبه آخر سال

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/زنجان مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی برای چهارشنبه آخر سال در حال آماده باش است.

آماده باش آتش نشانی زنجان در چهارشنبه آخر سال

شهرام فرح بخشیان در گفت وگو با خبرنگاران، از آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه آخر سال اطلاع داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در حال حاضر کادر درمانی و خدمات بهداشتی در استان و سراسر کشور مشغول مداوا و پیشگیری از این بیماری هستند که کار در این بخش، ظرفیت بزرگی از کادر درمانی را به خود مشغول نموده است.

این مسئول ادامه داد: از شهروندان زنجانی تقاضا می گردد، سال جاری سعی در برگزاری آیین چهارشنبه سوری بی خطر و بدون مسئله ای داشته باشند تا علاوه بر ایمن ماندن خود آنان، کار کادر درمانی استان نیز چند برابر نگردد.

وی اضافه نمود: والدین در روزهای آخر سال مراقبت بیشتری در رفت و آمد، بازی و سرگرمی های فرزندان خود داشته باشند و در صورت مشاهده مواد محترقه و یا مشکوک در لوازم فرزندان، این مواد را از منزل خارج نمایند.

فرح بخشیان با اشاره به ممنوعیت قانونی فراوری و خرید و فروش مواد محترقه و منفجره، توضیح داد: والدین بایستی با گوشزد کردن خطرات جانی و اقتصادی ناشی از انفجار این مواد و ارائه توصیه های ایمنی لازم فرزندان خود را به پرهیز از دست زدن به این بازی های خطرناک ترغیب نمایند.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به حضور روزانه نیروهای آتش نشانی در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، یادآور شد: به والدین جدا توصیه می گردد مراقبت بیشتری در خروج فرزندان از منزل داشته باشند، زیرا هرچند که آن ها دست به بازی خطرناک نزنند، اما حضور آن ها در محوطه ای که دیگران در آن با آتش و مواد محترقه بازی می نمایند عمدا و ناخواسته سلامتی آن ها را نیز در معرض خطر جدی قرار می دهد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر جامعه در شرایط خاصی واقع شده است و انتظار می رود مردم نیز در این شرایط، رفتار و عکس العمل های آگاهانه و مقتضی با زمان را نشان دهند تا مسائل هرچه سریع تر برطرف شده و مشکل جدیدی پیش نیاید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8244

به "آماده باش آتش نشانی زنجان در چهارشنبه آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش آتش نشانی زنجان در چهارشنبه آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید