اجرای دوئت اسپانیایی با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: دونوازی اسپانیایی نویز گیتار با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان روز آدینه 18 مهر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

اجرای دوئت اسپانیایی با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، دورا ناکو از یونان و پدرو ایسکیردو از اسپانیا دو نوازی گیتار کلاسیک خود را در این کنسرت به روی صحنه می برند.

دورا ناکو و پدرو ایسکیردو از سال 2007 یک پروژه مشترک موسیقی مجلسی را در دانشگاه موزارت در شهر سالزبورگ اتریش تحت آموزش اساتیدی همچون الیوت فیسک، ریکاردو گاین، ماتیاس سیدل و مارکو تامایو شروع کردند. آن ها از اولین اجرای عمومی خود در سال 2009 به طور منظم در جشنواره های بین المللی و دوره های موسیقی مجلسی در اروپا شرکت کردند. مجموعه آثارشان تمام ادوار زمانی و سبک های متنوع از باروک تا موسیقی محلی فولکلور را در بر می گیرد که شامل قطعات اصلی برای گیتار و به خصوص قطعات تنظیمی شخصی است. آهنگسازانی همچون کونستانین واسیلیو، سیمون فونتانلی، آگوستین کاستیا-آبیلا و روبن پارخو بعضی از آثار خود را به آن ها اختصاص داده اند. گروه دوئت نویز گیتار در حال حاضر در شهر برلین اقامت دارند، جایی که فعالیت های هنری و آموزشی خود را به طور هم زمان پیش می برند.

کنسرت دوئت نویز گیتار با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و سفارت اسپانیا روز آدینه 18 مهر، ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2526

به "اجرای دوئت اسپانیایی با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دوئت اسپانیایی با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید