تصاویری از شروع سال 2018 در دنیا

به گزارش مجله آزمون اول، سال 2018 با برگزاری انواع و اقسام جشن ها و آتش بازی در سراسر دنیا شروع شد.

تصاویری از شروع سال 2018 در دنیا

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه دیلی میل، پایتخت های اروپا نظیر آتن، برلین، پاریس و رم شاهد آتش بازی های بزرگی بودند. کشور یونان یکی از اولین کشورهای اروپا بود که به استقبال سال 2018 رفت و در ساعت 2200 به وقت گرینوویچ ناقوس ها را به صدا درآورد.

کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و دیگر کشورهای سراسر غرب اروپا یک ساعت بعد فرا رسیدن سال 2018 را جشن گرفتند.

مردم در شهر پاریس به خیابان های اطراف شانزلیزه آمده و هزاران نفر شاهد آتش بازی و نمایش های با نور در طاق نصرت این شهر بودند.

مقام ها پیشتر هشدار داده بودند که این مراسم ممکن است در آخرین دقایق به دلیل احتمال وقوع طوفان در فرانسه لغو گردد.

در همین میان ساعت بزرگ بیگ بن در لندن نیمه شب یکشنبه به مناسبت استقبال از سال نو میلادی به صدا درآمد و بیش از 10 هزار آتش بازی در آسمان این شهر پدیدار شد.

بیش از 100 هزار مردمی که بلیط خریده بودند به کرانه رودخانه تایمز لندن رفته تا این مراسم 12 دقیقه ای را نیمه شب تماشا نمایند.

در شهر ریودو ژانیرو این مراسم ها از ساعت 0200 به وقت گرینوویچ شروع شد و در نیویورک در ساعت 0500 شروع شد.

در شهر نیویورک مردم در حالی در این مراسم شرکت کردند دمای هوا به منفی 12 درجه زیر صفر رسید. با این حال مردم در این مراسم که در میدان تایمز این شهر برگزار گردید حضور یافتند.

در شهر دبی نیز مراسم های سال نو میلادی چهار ساعت زودتر و در ساعت 2000 به وقت گرینوویچ شروع شد اما در این شهر رکورد نمایش های با نور در دنیا با مراسمی که در برج الخلیفه اجرا شد، شکسته شد اما مقام های این شهر تصمیم گرفتند که به دلایل امنیتی از برگزاری مراسم با آتش بازی خودداری نمایند.

در شهر مسکو جشن سال نو میلادی یک ساعت زودتر از دبی با یک ساعت مراسم آتش بازی چشمگیر در نزدیکی کرملین شروع شد.

اوکلند واقع در نیوزیلند نیز اولین شهر بزرگ دنیا بود که این جشن ها را شروع کرد و بعد از آن سیدنی جشن هایش را شروع کرد که در آن یک میلیون نفر نمایش های ترتیب داده شده را در بندر این شهر تماشا کردند.

در شهر ملبورن مراسم های آتش بازی بزرگی در حد و اندازه سیدنی اجرا شد و در هنگ کنگ هزاران تن از مردم برای دیدن آتش بازی ها به خیابان های نزدیک بندر ویکتوریا رفتند.

در شهر ادینبورگ اسکاتلند هزاران نفر در حالی در این جشن ها شرکت کردند که صدها مامور امنیتی مستقر بودند.تدابیر امنیتی در خیابان های پایتخت اسکاتلند نیز به هنگام حضور ده ها هزار نفر در جشن های سال نو میلادی به اجرا درآمد.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5834

به "تصاویری از شروع سال 2018 در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از شروع سال 2018 در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید