اخراج مورینیو پس از بدترین آغاز 28 سال اخیر منچستریونایتد

به گزارش مجله آزمون اول، اخراج مورینیو پس از بدترین آغاز 28 سال اخیر منچستریونایتد

اخراج مورینیو پس از بدترین آغاز 28 سال اخیر منچستریونایتد

شکست سه بر یک منچستریونایتد مقابل لیورپول کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرد و صبح امروز آنها تصمیم به اخراج ژوزه مورینیو گرفتند. مربی پرتغالی از ماه مه 2016 راهنمایی منچستر را به عهده گرفته بود، ولی نه نتایج نه سبک بازی تیم با خواسته های طرفداران و سنت باشگاه همخوانی نداشت و در این فصل بدترین عملکرد تیم در 28 سال گذشته به ثبت رسید.

مورینیو برای 11 بازیکن حدود 400 میلیون پوند هزینه کرد و باشگاه مدعی است همه به انتخاب این مربی بوده، ولی این خریدها نتوانستند گره ای از کار تیم باز نمایند. -

علاوه بر سبک بازی تیم، مورینیو در پرورش بازیکنان جوان باشگاه و استفاده از آنها هم ناموفق بود. نارضایتی طرفداران هم تاثیر زیادی در تصمیم باشگاه داشت. گفته می گردد باشگاه به عنوان غرامت باید 15 میلیون پوند به این مربی بپردازد.

مایکل کریک از روز سه شنبه تمرینات تیم را به عهده می گیرد و قرار است تا خاتمه هفته یک مربی موقت انتخاب گردد.

احتمال حضور نیکی بات به عنوان مربی موقت

این مربی موقت که ممکن است نیکی بات باشد تا خاتمه فصل مسئولیت تیم را به عهده می گیرد تا اینکه باشگاه در آغاز فصل آینده سرمربی جدیدی انتخاب کند. -

منچستر بابت این آغاز ضعیف 19 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد و تنها می تواند به کسب رتبه چهارم امیدوار باشد. این تیم از شش بازی اخیر در لیگ برتر تنها یکی را برده.

مورینیو در فصل اول حضورش در منچستر توانست فاتح لیگ اروپا و جام اتحادیه گردد و فصل گذشته علاوه بر نایب قهرمانی لیگ تیمش را به فینال جام حذفی رساند. او جانشین فان گال شده بود و باشگاه در این مدت 364 میلیون پوند برای خرید 8 بازیکن هزینه نموده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 388

به "اخراج مورینیو پس از بدترین آغاز 28 سال اخیر منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مورینیو پس از بدترین آغاز 28 سال اخیر منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید