ارائه بسته های حمایتی به مدارس غیردولتی از طرف دولت، تسهیلات کم بهره به مدارس غیر دولتی پرداخت می شود

به گزارش مجله آزمون اول، وزیر آموزش وپرورش از موافقت دولت با ارائه بسته های حمایتی بخشودگی اجاره بها، امهال بیمه تأمین اجتماعی کارکنان و تسهیلات کم بهره به مدارس غیردولتی خبر داد.

ارائه بسته های حمایتی به مدارس غیردولتی از طرف دولت، تسهیلات کم بهره به مدارس غیر دولتی پرداخت می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی و آموزشی کشور ما در ماه های اخیر متأثر از شیوع بیماری ویروس کرونا بوده است، اظهار کرد: مدارس و مراکز غیردولتی که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش غیردولتی که عموماً هم فرهنگیان بازنشسته می باشند، تأسیس و راه اندازی شده اند از این موضوع مستثنا نبوده اند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه در ماه های اخیر سیاست آموزش وپرورش بر این اساس بوده است که تعطیلی مدرسه نباید موجب تعطیلی آموزش شود و مدارس و مراکز غیردولتی با بهره گیری از فضای مجازی و آموزش های الکترونیک در تحقق این امر نقش مطلوبی داشته اند، لذا دولت به منظور حمایت از این مدارس و جلوگیری از توقف فعالیت آن ها بسته های حمایتی ازجمله بخشودگی اجاره بها، امهال بیمه تأمین اجتماعی کارکنان و تسهیلات کم بهره را تصویب کرده است.

وزیر آموزش وپرورش در تشریح این بسته حمایتی، گفت: بر اساس مصوبه دولت کلیه مدارس غیردولتی و مراکز آموزشی و پیش دبستانی های غیردولتی دایر در فضاهای آموزشی وابسته به آموزش وپرورش از پرداخت اجاره بها به مدت 4 ماه از اسفند تا خردادماه معاف شدند .

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شاغل در این مراکز و مدارس و پیش دبستانی غیردولتی به مدت سه ماه مشمول امهال گشت.

حاجی میرزایی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته به این موضوع، شرح داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد تسهیلات کم بهره تا مبلغ 16میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی های غیردولتی پرداخت شود که امیدوارم قبل از خردادماه پرداخت آن آغاز شود .

4145

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10329

به "ارائه بسته های حمایتی به مدارس غیردولتی از طرف دولت، تسهیلات کم بهره به مدارس غیر دولتی پرداخت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته های حمایتی به مدارس غیردولتی از طرف دولت، تسهیلات کم بهره به مدارس غیر دولتی پرداخت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید