اساتید علاوه بر درآمد دانشگاهی از صنعت نیز حقوق دریافت خواهند کرد

به گزارش مجله آزمون اول، معاون پژوهش و فناوری وزارت نیرو گفت: پیش بینی کرده ایم افرادی که در صنعت حضور پیدا می کنند علاوه بر حقوق دانشگاهی خود از صنعت نیز حقوق بگیرند.

اساتید علاوه بر درآمد دانشگاهی از صنعت نیز حقوق دریافت خواهند کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد صالح اولیا معاون پژوهش و فناوری وزارت نیرو امروز در ششمین نشست مدیران ارتباط با پژوهش ها و مراکز آموزش عالی که در وزارت علوم برگزار شد، به جدیدترین پروژه پژوهشگاه نیروی این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: این پروژه که بر روی پره های توربینی کار کرده و هدفش افزایش ظرفیت نیروگاه ها است به زودی افتتاح خواهد شد. اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در این پروژه نقش هماهنگ کننده داشتند و برای اجرایی کردن آن از همکاری اساتید دانشگاه استفاده شده است. همچنین شرکت های دانش بنیان در قالب یک پروتکل در این مجموعه همکاری داشته اند.

وی با بیان اینکه هدف گذاری کردیم که دو درصد اعتبارات شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو صرف آموزش و پژوهش شود، افزود: اخیراً بحث فرصت مطالعاتی هیئت علمی در وزارتخانه را جدی گرفته ایم و پیش بینی کرده ایم افرادی که در صنعت حضور پیدا می کنند علاوه بر حقوق دانشگاهی خود از صنعت نیز حقوق بگیرند.

اولیا در ادامه در مورد طرح اجرای دکترای مشترک توسط این وزارتخانه خبر داد و شرح داد: براساس این طرح بنا داریم دانشجویان دکتری با حمایت صنعت مقطع دکتری را به اتمام برسانند به طوری که بعد از خاتمه دوره تئوریک، دو سال در صنعت حضور داشته باشند و بتوانند خاتمه نامه خود را با حمایت صنعت بنویسند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اشاره به ایجاد شبکه متخصصین در این وزارتخانه، گفت: معتقدیم اساتید متخصص باید در قالب شبکه های ارتباطی با یکدیگر ارتباط منسجمی برقرار کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3075

به "اساتید علاوه بر درآمد دانشگاهی از صنعت نیز حقوق دریافت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید علاوه بر درآمد دانشگاهی از صنعت نیز حقوق دریافت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید