استخدام 10 هزار نفر در فیس بوک برای ساخت متاورس

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت فیس بوک برای یاری به ساخت متاورس (دنیا مجازی) میخواهد 10 هزار نفر را در اتحادیه اروپا در پنج سال آینده استخدام کند.

استخدام 10 هزار نفر در فیس بوک برای ساخت متاورس

این برنامه گام مهمی است که فیس بوک به سوی مفهوم متاورس (دنیای آنلاینی که در آن افراد وجود دارند و در فضاهای مجازی معاشرت می نمایند) برمی دارد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک در ماههای اخیر از این برنامه صحبت نموده است.

فیس بوک در سپتامبر برنامه سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری را برای ساخت متاورس گفت که شرکتهایی مانند روبلاکس و فورت نایت زودتر از سایرین در این عرصه حضور پیدا نموده اند.

این شرکت پیشتر تستی از اپلیکیشن دورکاری واقعیت مجازی نو انجام داده بود که تحت آن افراد با هدستهای اکیلس کوئست 2 فیس بوک می توانستند در قالب آواتارهایی که نسخه مجازی خودشان هستند، جلسه برگزار نمایند.

فیس بوک در ژوییه گفت یک تیم محصول را برای کار روی متاورس ایجاد می نماید که بخشی از گروه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی Reality Labs فیس بوک خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک گفت سرمایه گذاری در مشاغل نو رای اعتماد به قدرت صنعت فناوری اروپا و پتانسیل نبوع فناوری اروپایی است. اروپا اهمیت عظیمی برای فیس بوک دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30208

به "استخدام 10 هزار نفر در فیس بوک برای ساخت متاورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 10 هزار نفر در فیس بوک برای ساخت متاورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید