ثروت مدیرعامل آمازون 2 برابر بیشتر از ثروت مدیرعامل فیس بوک شد

به گزارش مجله آزمون اول، ارزش خالص ثروت مدیرعامل شرکت آمازون، جف بزوس در طی سال 2020 به حدی افزایش یافته است که ثروت وی اکنون دو برابر ثروت مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ است.

ثروت مدیرعامل آمازون 2 برابر بیشتر از ثروت مدیرعامل فیس بوک شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، براساس فهرست شاخص میلیاردر های بلومبرگ، شاخص های ثروت بزوس اکنون در 140 میلیارد دلار ایستاده است، در حالی که این رقم برای زاکربرگ 70 میلیارد دلار است.

بزوس یکی از معدود افرادی است که از ابتدای همه گیری کرونا ثروت خود را افزایش داده است. ثروت جف بزوس از ابتدای سال جاری چنان زیاد شده است که اکنون او دو برابر ثروتمند مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ ثروت دارد. جف بزوس اکنون ثروتمند ترین فرد دنیا شده است. او حتی رکورد 35 میلیارد دلاری بیل گیتس را نیز پشت سر گذاشته است.

زاکربرگ به عنوان پنجمین فرد ثروتمند در این فهرست قرار گرفته است و از ابتدای سال 2020 شاهد افت 8/4 میلیارد دلاری در ارزش خالص ثروت خود بوده است.

افزایش چشمگیر ثروت بزوس احتمالاً به دلیل افزایش تقاضای زیاد خرید آنلاین آمازون به دلیل قرنطینه و افزایش سفارشات در منزل است. گزارش ها حاکی از آن است که آمازون تقاضای فعلی را با تقاضای فصل قرنطینه مقایسه می نماید. با این وجود بعضی کارمندان این شرکت در ایالات متحده و اروپا اعتراض خود را نسبت به اقدامات ناکافی ایمنی این شرکت مطرح نموده اند.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10790

به "ثروت مدیرعامل آمازون 2 برابر بیشتر از ثروت مدیرعامل فیس بوک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروت مدیرعامل آمازون 2 برابر بیشتر از ثروت مدیرعامل فیس بوک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید