اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک به ویدئو های اینستاگرام برای ناشنوایان

به گزارش مجله آزمون اول، اینستاگرام روز سه شنبه خاطرنشان کرد که در حال اضافه کردن زیرنویس اتوماتیک به ویدئو های خود است. تا به حال تولیدنمایندگان محتوا مجبور بودند زیرنویس ها را بصورت دستی به ویدئو های خود اضافه نمایند.

اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک به ویدئو های اینستاگرام برای ناشنوایان

به گزارش خبرنگاران، اینستاگرام می گوید افزودن کپشن به ویدئو های اینستاگرام سبب تسهیل استفاده از این نرم افزار برای افراد ناشنوا و کم شنوا می گردد. این ویژگی برای کاربرانی که ترجیح می دهند ویدیو ها را بدون صدا دیدن نمایند نیز مفید خواهد بود. تیک تاک نیز زیرنویس اتوماتیک ویدئو ها را در آوریل 2021 به اپلیکیشن خود افزود.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، گفت: این ویژگی نو مدت زیادی است که در راه است و کاربران می توانند این ویژگی را فعال یا غیرفعال نمایند. کاربران می توانند در هنگام گذاشتن پست، از قسمت advanced settings گزینه show captions را فعال یا غیر فعال نمایند. این ویژگی در حالی منتشر شد که اینستاگرام پلتفرم خود را به روز نموده و ویژگی های نوی را برای رقابت بهتر با TikTok ارائه نموده است. این شرکت بر روی توسعه Reels با انتشار ویژگی های مشابه رقیب خود تیک تاک متمرکز شده است.

در اوایل امسال، اینستاگرام گفت که کاربران اکنون می توانند نه تنها ویدیو های Reels بلکه هر محتوای ویدیویی را در این برنامه ریمیکس نمایند. این شرکت رسماً Remix که شبیه ویژگی Duets تیک تاک است را در ماه مارس گذشته راه اندازی کرد. اواخر سال گذشته، اینستاگرام ویژگی نو Reels Visual Replies را نیز عرضه کرد که به کاربران اجازه می دهد کامنتی که زیر یک پست آن ها گذاشته شده است را ریپلای نموده و در ویدئوی ریلزی به آن پاسخ دهند. این ویژگی مشابه پاسخ های ویدیویی تیک تاک است که به کاربران اجازه می دهد به نظرات مربوط به محتوای خود بصورت ویدیویی پاسخ دهند.

راه اندازی ویژگی زیرنویس اتوماتیک نیز یک روز پس از اعلام اینستاگرام مبنی بر انتها پشتیبانی از برنامه خود برای IGTV صورت می گیرد. اینستاگرام گفت که اکنون بر روی ویدئو ها در برنامه اصلی خود تمرکز خواهد نمود و در ماه های آینده نیز به ساده سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام بعلاوه تمرکز خود را بر روی Reels قرار داده است و می گوید Reels همچنان بزرگترین مشارکت نماینده در رشد تعامل این برنامه است و میخواهد به سرمایه گذاری روی این ویژگی ادامه دهد.

منبع: techcrunch

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35188

به "اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک به ویدئو های اینستاگرام برای ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک به ویدئو های اینستاگرام برای ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید