اظهارنظر جدید ترامپ: در راستا پیروزی قرار دارم!

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران : رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) با استناد به نتایج یک نظرسنجی در توییتر نوشت: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم!

اظهارنظر جدید ترامپ: در راستا پیروزی قرار دارم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، این پیغام توییتری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به فیلمی از تجمع طرفداران اوست که تاد استارنس، ستون نویس آمریکایی منتشر نموده است. استارنس نوشته است: نظرسنجی ها نشان می دهد که ترامپ در حال باخت است! اما تجمع حامیان ترامپ بزرگترین گردهمایی را نشان می دهد که تا به امروز بوده... آیا شما به نظرسنجی ها اعتماد دارید؟

ترامپ هم با بازانتشار این پست پاسخ داده است: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم! بزرگترین و هیجان انگیزترین گردهمایی هایی که تا به امروز بوده است. طبق نظرسنجی راسموسن، 53 درصد در سطح ملی.

چند روز مانده به انتخابات آمریکا، نظرسنجی روزانه موسسه راسموسن میزان محبوبیت ترامپ را 52 درصد نشان می دهد.

بر اساس نتایج این مرکز نظرسنجی که آرایش همواره در حمایت از رییس جمهوری آمریکا بوده، میزان رضایت از رئیس جمهوری آمریکا تنها برای یک روز در ماه گذشته در تاریخ 18 سپتامبر به 53 درصد رسیده بود؛ آماری که آخرین مورد تطبیق پذیر با آن برای آوریل 2019 است.

گزارش های راسموسن عموما آمار محبوبیت بالاتری برای ترامپ به نسبت دیگر نظرسنجی های مهم که نظرسنجی های خودشان را بر پایه روزانه انجام نمی دهند، دارد. نظرسنجی راسموسن از 1500 رای دهنده احتمالی و به صورت آنلاین انجام شد.

ترامپ امروز همچنین در پیغام توییتری دیگری مدعی شد: دقیقا بعد از دومین مناظره، ترندی در گوگل به وجود آمد مبنی بر اینکه آیا من می توانم رای خودم را تغییر دهم؟ این بیانگر تغییر به سمت من است. پاسخ در بیشتر ایالت ها آری است. بروید و این کار را انجام دهید. مهمترین انتخابات زندگی شماست! فقط هفت روز مانده است!

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در حالی عنوان می شوند که در آخرین هفته از کمپین های انتخاباتی آمریکا، نظرسنجی جدید یاهو نیوز - یوگاو نشان می دهد جو بایدن بیشترین حد پیشتازی مقابل دونالد ترامپ را به دست آورده است. این فاصله 12 درصدی، چهار برابر بزرگتر از پیشتازی ملی هیلاری کلینتون مقابل ترامپ در همین مقطع زمانی در 2016 است. نتایج نظرسنجی روز دوشنبه رویترز - ایپسوس هم از پیشتازی بایدن در تمام شش ایالت سرنوشت ساز خبر می دهد. با این حال، احتمال پیروزی ترامپ هم در انتخابات وجود دارد.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17585

به "اظهارنظر جدید ترامپ: در راستا پیروزی قرار دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر جدید ترامپ: در راستا پیروزی قرار دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید