افتتاح نخستین سیرک ماشین در برج میلاد تهران

به گزارش مجله آزمون اول، نخستین سیرک ماشین ایران با هدف سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان و با هماهنگی و مجوز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در روزهای بلند و کرونایی تابستان در برج میلاد افتتاح می گردد.

افتتاح نخستین سیرک ماشین در برج میلاد تهران

نخستین سیرک ماشین ایران در روز پنج شنبه 26 تیرماه افتتاح می گردد و اجرا برنامه های آن تا خاتمه مردادماه ادامه خواهد داشت. در این سیرک ماشین هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، تانزانیا، روسیه، کلمبیا، مکزیک و ایران در دو سانس 21 و 23 برای شهروندان و علاقه مندان اجرای برنامه خواهند داشت و همزمان با اجرای این برنامه نمایندگانی از ستاد ملی کرونا به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی حضور خواهند داشت.

ظرفیت این سیرک ماشین 80 خودرو است و شهروندان می توانند بلیت های حضور در این برنامه را از سایت تخفیش به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره تلفن 8585 تماس بگیرند.

طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، با توجه به شرایط ویژه نمایش سیرک ماشین علاقه مندان قبل از تهیه بلیت شرایط حضور در این برنامه توجه داشته باشند که امکان تماشا نمایش در سیرک ماشین برای تمام سرنشینان خودرو امکانپذیر نخواهد بود و فقط سرنشینان جلو امکان تماشای نمایش را خواهند داشت. در صورت شرایط جوی نامناسب، سانس نمایش لغو خواهد شد و بلیت برای اجرا دیگری تمدید خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، همچنین به منظورحفظ و سلامت شهروندان عزیز، شرکت نمایندگان محترم در طول اجرا برنامه مجاز به ترک خودروی خود و حضور پیاده در محوطه نمایش نیستند و پس از خاتمه برنامه از مسیرهای معین شده محل را ترک می نمایند. هریک از صندلی های در نظر گرفته شده مخصوص یک خودرو سواری می باشد و از ورود موتورسیکلت، خودرو ون، وانت و مینی بوس جلوگیری خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14075

به "افتتاح نخستین سیرک ماشین در برج میلاد تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین سیرک ماشین در برج میلاد تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید