انواع درب های اتوماتیک

به گزارش مجله آزمون اول، راهنمای کامل خرید درب های اتوماتیک یوتاب، سیماران، بتا، محک، میلان ، پویا در اتوگیت که برندهای ایرانی هستند و پروتکو، یوروماتیک، بریزی، جنیوس، نایس، BFT، لایف، گوچی، ویرا، سوزوکی، وی تو V2، گلدن گیت، بنینکا، فادینی، جی آر، ارکا، تیتان و فک از جمله برندهای خارجی می باشند.

انواع درب های اتوماتیک

سرویس تکنولوژی - سایت فروشگاه صنایع الکترونیک سها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساختار جدید منازل مسکونی و آپارتمان های جدید و به روز و نیازهای این گونه ساختمان ها درب های اتوماتیک از برندهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می دهد که یکی از ضروری ترین نیازهای هر ساختمانی به حساب می آید.

تراکم مجتمع های مسکونی و تعدد واحد ها این را ایجاب می کند که سیستم های پرقدرت و جدیدی را برای تسهیل در عبور و مرور داشته باشیم.

در حال حاضر تولید کنندگان مختلفی در ایران وجود دارند ؛ برای مثال برند های معروفی همچون یوتاب، سیماران، بتا، محک، پویا در و اتوگیت و بریزی و میلان توانسته اند محصولاتی با کیفیت بالا و فروش چشمگیر در نتیجه تولید فراوان را روانه بازار کنند.

هدف ما در این مقاله بررسی برند های فوق و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات فروشگاه صنایع الکترونیک سها می باشد.

درب های اتوماتیک

امروزه استفاده از درب اتوماتیک به جای درب های ساکن قدیمی توسعه یافته است، زیرا این درب ها علاوه بر امنیت بالایی که دارند تردد را راحت تر می کنند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند. از این درب ها می توان در موقعیت های مختلف استفاده نمود. این درب ها برای کاربری ها مختلف قابل استفاده هستند. امروزه فناوری در پیشرفت این درب ها نیز تاثیر بسزایی داشته است و این درب ها در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار ارائه شده اند. از این درب ها می توان در حوزه های امنیتی، رفاهی، صنعتی، ساختمانی و مسکونی استفاده نمود.

انواع مختلف درب های اتوماتیک

انواع مختلفی از درب های اتوماتیک مختلف وجود دارد که شامل تک لنگه، بازویی دو لنگه و درب های اتوماتیک ریلی می باشند.

مجموعه سها بهترین مجموعه از درب های اتوماتیک را دارد و در هر دسته ای که بخواهید می توانید قیمت و اطلاعات لازم را ببنید . این شرکت گارانتی های متنوعی را برای این درب ها ارائه می دهد.

در بخش زیر برخی از این درب ها را به شما معرفی می کنیم:

درب اتوماتیک سوزوکی مدل SZ-400

قدرت جک ها در درب اتوماتیک دو لنگه سوزوکی مدل SZ-400 حدود 350 کیلوگرم می باشد. عرض هر لنگه 2.5 متر است. این درب اتوماتیک قابلیت باز و بسته شدن را تا 40 مرتبه دارد. تنظیم زمان باز شدن و بسته شدن هر لنگه بصورت مجزا از هم و دارای راه انداز آرام (Soft Start) در لحظه اولیه حرکت موتورها انجام می شود. این درب بسیار کم صدا است. از چرخ دنده آلمینیومی برنز در این دستگاه استفاده شده است که برای جلوگیری از خوردگی در مدت زمان طولانی می باشد. بلبرینگ این درب ساخت کشور ژاپن است و عملکرد نرم و بی صدایی را دارد. این محصول ساخت کشور ایران است و دارای 2 سال گارانتی می باشد و مدل دیگر600- SZبرای درب های عریض به ازای هر درب 3.5 متر مناسب است.

درب ریلی سوزوکی مدل SZ-1000

درب ریلی سوزوکی مدل SZ-1000 ساخت کشور ایران است. قدرت جک این درب 1000 کیلوگرم و عرض این درب 6 متر است. این درب نیازی به قفل برقی ندارد. نوع موتور جک ها الکترومکانیک است. این درب دارای 2 سال گارانتی می باشد. همچنین درب ریلی سوزوکی دارای سه مدل 1000و 1500و 2000 کیلوگرم تولید و روانه بازار شده است.

درب اتوماتیک بریزی مدل B400

این مدل جک پار کینگ بریزی که یک نمونه ایرانی از برند ایتالیایی Breezy Conte بوده و دارای موتور قدرتمند 350 وات و وزن هر دو لنگه 700 کیلو و عرض دو لنگه 5 متر می باشد. این مدل جک پارکینگی دارای فلاشر مخصوص با طراحی جدید است، مدار فرمان بریزی کاملا هوشمند بوده و امکان تنظیمات فراوان از جمله ریموت ساده یا ریموت فابریک را بدون نیاز به گیرنده جداگانه داراست . این سری جک دارای بازوی بزرگتربا کورس 600 می باشد و مناسب درب های عریض تا عرض 8 متر است. این محصول دارای گارانتی 24 ماهه میباشد . این جک دارای ویژگی هایی نظیر 2 سرعته بودن و استارت و انتها آهسته بدون ضربه و کارکرد سیستم کاملا بی صدا می باشد.

درب اتوماتیک میلان مدل 400 Mohest

این درب اتوماتیک دو لنگه محصول شرکت میلان است. قدرت جک ها 350 کیلوگرم می باشد. عرض هر لنگه 2.5 متر است. برای ایمنی بیشتر می توانید از قفل برقی استفاده نمایید. این درب از موتور الکترومکانیک استفاده می کند. این شرکت برای این محصول 30 ماه گارانتی را در در نظر گرفته است.

درب اتوماتیک پویادر مدل آریا

این جک ساخت کشور ایران است. قدرت جک ها 350 کیلوگرم است. عرض درب حدود 2 متر می باشد. نوع موتور جک ها الکترومکانیک است. برای ایمنی بیشتر می توانید از قفل برقی استفاده نمایید.

این جک بیشتر مناسب ساختمان های مسکونی می باشد. این شرکت 24 ماه ضمانت نامه را برای این درب در نظر گرفته است.

درب اتوماتیک سیماران مدل فراز 4S

این درب اتوماتیک سیماران مدل فراز 4S که در بین ایرانی ها پر طرفدار میباشد و عملکرد آن از لحاظ ترمز گیری و نرمی و بی صدا بودن بسیار خوب است و مشابه نمونه PROTECO ایتالیا می باشد و تنها تفاوت این 2 محصول در قرار گیری موتور در انتهای جک است که در مدل ایتالیایی به سمت بالا بوده ولی در مدل ایرانی به سمت پایین می باشد.

قدرت جک ها 350 کیلوگرم می باشد و عرض هر لنگه 2.5 متر است .

این محصول دارای 24 ماه گارانتی است.

این محصول توانایی باز و بسته شدن 60 بار در روز را دارد و اندازه درب برای هر لنگه حد اکثر2.5 متر میباشد که در مجموع 5 متر خواهد بود و توانایی حمل وزن این محصول برای هر لنگه درب 350 کیلو گرم میباشد.

هنگام خرید این محصولات از سایت sohaeshop.com کارت گارانتی را نیز تحویل بگیرید.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9291

به "انواع درب های اتوماتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع درب های اتوماتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید