اپل در صندلی دوم بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال

به گزارش مجله آزمون اول، با یاری فروش گوشی های آیفون 13، شرکت اپل در سه ماهه سوم بازار جهانی گوشی های هوشمند صندلی دوم را به دست آورد.

اپل در صندلی دوم بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران به نقل از gsmarena، مجموعه کامل داده های مربوط به فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال میلادی که از سوی Canalys منتشر شده تأیید می نماید که اپل پس از سامسونگ در صندلی دوم بیشترین سهم از عرضه جهانی گوشی های هوشمند قرار گرفته است.

در مجموع در دوره جولای تا سپتامبر، 325.5 میلیون دستگاه فروخته شده که نشان دهنده کاهش 6 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است. علت اصلی کاهش محموله ها هم کمبود مداوم و جهانی تراشه است.

سامسونگ در مجموع 69.4 میلیون گوشی فروخته و اگرچه این رقم نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش داشته، اما این شرکت از سایر سازندگان پیشی گرفته است. اپل پیروز به فروش 49.2 میلیون دستگاه شد که نشان دهنده افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته است. علت این اتفاق هم تقاضای زیاد سری آیفون 13 و همینطور فروش نسبتا مناسب از نسل آیفون 12 است.

شیائومی با فروش 44 میلیون دستگاه در رتبه سوم قرار گرفته است. شرکت های Oppo (36.7 میلیون) و vivo (34.2 میلیون) نیز در رتبه های چهارم و پنجم این فهرست قرار دارند. هر دو شرکت با فروش 18 درصد گوشی های بیشتر در این سه ماهه، پیشرفت هایی را ثبت کردند.

با نگاهی به سه ماه پایانی سال، تحلیلگران تحقیقاتی Canalys بر این باورند که برند های گوشی های هوشمند بر روی بهینه سازی زنجیره تامین، سازماندهی مجدد استراتژی های قیمت گذاری و ارائه معاملات حامل های تازه تمرکز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30425

به "اپل در صندلی دوم بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در صندلی دوم بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید