اپل شاید آیفون SE پلاس با نمایشگر 4.7 اینچی را سال 2022 عرضه کند

به گزارش مجله آزمون اول، در رابطه با عرضه نسل نو آیفون SE در سال 2022 گزارش های زیادی منتشر شده و حالا یکی از افشاگران مشهور مدعی شده که این گوشی با وجود اینکه نمایشگر بزرگ تری ندارد، اما با نام آیفون SE پلاس راهی بازار می شود.

اپل شاید آیفون SE پلاس با نمایشگر 4.7 اینچی را سال 2022 عرضه کند

راس یانگ می گوید که نسل بعدی آیفون SE مانند نسل فعلی دارای نمایشگر 4.7 اینچی LCD است که برای یادآوری باید بگوییم که آیفون 8 هم از چنین نمایشگری استفاده می کرد. باید خاطرنشان کنیم در سال 2019 مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، گفت که اپل در حال ساخت آیفون SE 2 پلاس است که با نمایشگر بزرگ تر در سال 2021 به دست کاربران می رسد. اما این گوشی هیچ وقت راهی بازار نشد.

مینگ-چی کو سپس از این ادعاها عقب نشینی کرد و در تازهترین گزارش های خود اعلام کرده که نسل بعدی آیفون SE از همان نمایشگر نسل فعلی بهره می برد. آقای کو همچنین اعلام کرده که نسل تازه آیفون SE از اینترنت 5G پشتیبانی می کند که راس یانگ هم این موضوع را تایید کرده است. بنابراین به نظر می رسد پسوند پلاس به افزایش سرعت اینترنت موبایل اشاره دارد.

همان طور که احتمالا می دانید، اپل تا چند سال قبل برای مدل های بزرگ تر آیفون از پسوند پلاس استفاده می کرد اما بعد از آیفون 8، این پسوند کنار گذاشته شد و در حال حاضر بزرگ ترین مدل های آیفون از پسوند پرو مکس استفاده می کنند.

در رابطه با نسل تازه آیفون SE به غیر از نمایشگر 4.7 اینچی LCD و اینترنت 5G هنوز گزارش دیگری درباره ویژگی های آن منتشر نشده است. بنابراین احتمالا در دیگر حوزه ها با بهبود چشمگیری روبه رو نخواهد شد. انتظار می رود اپل برای آن از چیپست تازه سری A استفاده کند و این یعنی یک گوشی بسیار قدرتمند خواهد بود.

راس یانگ همچنین اعلام کرده که اپل در حال آماده سازی مدل بزرگ تر آیفون SE است که اندازه نمایشگر آن بین 5.7 تا 6.1 اینچ خواهد بود. گویا این شرکت قصد داشته گوشی فوق را در سال 2023 راهی بازار کند که حالا عرضه آن به سال 2024 موکول شده است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30673

به "اپل شاید آیفون SE پلاس با نمایشگر 4.7 اینچی را سال 2022 عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل شاید آیفون SE پلاس با نمایشگر 4.7 اینچی را سال 2022 عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید