اپل قصد دارد برای خط تولید آیپدهای خود سری جدیدی با صفحه نمایش های Mini LED تولید کند

به گزارش مجله آزمون اول، شایعات جدید از معرفی آیپدهای اپل با صفحه نمایش Mini LED در سه ماه اول سال 2021 خبر می دهند.

اپل قصد دارد برای خط تولید آیپدهای خود سری جدیدی با صفحه نمایش های Mini LED تولید کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شایعاتی در فضای مجازی وجود دارد که از احتمال عرضه محصولات جدید اپل با صفحه نمایش های Mini LED خبر می دهند. بر اساس این شایعات، شرکت اپل قصد دارد برای خط تولید آیپدهای خود سری جدیدی با صفحه نمایش های Mini LED تولید کند. رسانه ها همچنین مدعی هستند شرکت اپل آیپد های جدید خود را در فصل اول سال 2021 به بازار جهانی معرفی می کند. گزارش ها حاکی از آن است که آیپد جدید اپل در اندازه 12.9 اینچی با مینی ال ای دی اوایل سال آینده به کاربران سراسر جهان معرفی می شود.

این در حالی است که شرکت اپل آخرین بار در اوایل سال 2020 اطلاعاتی را از آیپد پرو های خود منتشر کرد و حسگر های LiDAR را به مخاطبان خود نشان داد. از آن جایی که معرفی های اپل در رابطه با آیپد در سال 2020 شامل اطلاعات شگفت آوری نمی شد بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این مجموعه در سال 2021 تغییرات جدید و فوق العاده ای را بر روی خط تولید آیپدها صورت می دهد تا بازار فروش این محصولات را زنده کند.

قرار دریافت صفحه نمایش های جدید بر روی آیپد ها می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی بازار این محصولات بگذارد چرا که تا به امروز تبلت های شرکت اپل با صفحه نمایش های LCD به بازار عرضه شده اند. در مقابل آیپدها شرکت اپل همواره در حال توسعه گوشی های هوشمند خود بوده و فناوری صفحه نمایش آن ها را تا OLED رسانده است.

فواید استفاده از صفحه نمایش های Mini LED

مینی ال ای دی ها می توانند فرصت مناسبی به آیپد ها بدهند تا این محصولات شرکت اپل نیز باری دیگر مورد توجه و تقاضای کاربران قرار گیرند. صفحه نمایش های Mini LED در واقع فناوری جدیدی دارند که از لحاظ کیفیت بین دو نوع LCD و OLED قرار می گیرند. این صفحه نمایش ها می توانند برخی قابلیت های OLED را با قیمتی بسیار پایین تر عرضه کنند و همچنین دردسر تولیدی کمتری را برای کارخانه ها داشته باشند. گفتنی است؛ با توجه به نزدیک شدن به انتها سال 2020 انتظار می رود شرکت اپل به زودی اطلاعاتی در رابطه با برگزاری مراسم معرفی آیپد های جدید را با کاربران به اشتراک بگذارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20403

به "اپل قصد دارد برای خط تولید آیپدهای خود سری جدیدی با صفحه نمایش های Mini LED تولید کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل قصد دارد برای خط تولید آیپدهای خود سری جدیدی با صفحه نمایش های Mini LED تولید کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید