گوشی تاشو مایکروسافت سال 2019 معرفی خواهد شد

به گزارش مجله آزمون اول، چند ماهی از وقتی که اولین بار از گوشی تاشو مایکروسافت به نام Andromeda خبری شنیده ایم می گذرد. حالا دوباره خبری در فضای اینترنت منتشر شده که قرار است مایکروسافت ما را با معرفی این گوشی در سال 2019 شگفت زده کند. همچنین یک سری اطلاعات هیجان انگیز درباره این محصول نیز منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گوشی تاشو مایکروسافت سال 2019 معرفی خواهد شد

از آخرین باری که مایکروسافت یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز معرفی نموده، چند سالی گذشته است. حالا اما دوباره سودای معرفی یک گوشی جدید در سر و این بار نیز دست پر به میدان خواهد آمد. به گفته وب سایت لو دهنده این اطلاعات، دستگاهی که Microsoft قرار است معرفی کند، در اصل یک تبلت تاشو خواهد بود که با تا کردن نمایشگر آن، به یک گوشی هوشمند تبدیل می گردد. همچنین مایکروسافت قرار نیست از سیستم عامل قبلی خود یعنی ویندوز فون در این محصول استفاده کند. در عوض، ردموندی ها در نظر دارند تا تجربه کاربری کامل ویندوز را روی این محصول پیاده سازی نمایند. برای اینکه ویندوز روی این تبلت بتواند تجربه کاربری مناسبی ارائه دهد، Mirosoft یک رابط کاربری ویژه برای زمانی که این تبلت را به گوشی تبدیل می کنید، طراحی خواهد نمود.

البته این تنها اطلاعاتی نبود که از محصولات آتی Microsoft در سال 2019 شنیده ایم. به گفته این وب سایت، مایکروسافت قرار است در سال 2019 یک نسخه جدید از کنسول بازی Xbox One را عرضه کند. همچنین یک تبلت جدید سرفیس با پردازنده AMD به جای پردازنده اینتل نیز در دستور کار مایکروسافت قرار گرفته است. سرفیس استودیو جدید نیز در سال آینده معرفی خواهد شد و باید انتظار باز طراحی این محصول را هم داشته باشیم. محصول هیجان انگیز بعدی اما، یک رقیب مستقیم برای آیپد پرو 12.9 اینچ است. قرار است مایکروسافت یک تبلت برای رقابت با آیپد پرو اپل بسازد که از قضا تنها یک پورت USB-C برای شارژ شدن خواهد داشت و نمایشگر آن نیز گوشه های گرد شده خواهد داشت. شما درباره محصولات آتی مایکروسافت چه فکر می کنید؟ هرچه باشد این شرکت به تازگی توانسته لقب ارزشمندترین شرکت آمریکایی را از اپل برباید و از این جهت، محصولات آینده این شرکت، اهمیت دو چندان خواهند داشت.

منبع: GSMArena

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 308

به "گوشی تاشو مایکروسافت سال 2019 معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو مایکروسافت سال 2019 معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید