بازرسی نمایندگان AFC از استادیوم های بحرین

به گزارش مجله آزمون اول، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم هایی که قرار است میزبان بازی های گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 باشند، بازرسی کردند.

بازرسی نمایندگان AFC از استادیوم های بحرین

به گزارش خبرنگاران، اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی بیان کرد به دلیل تداوم شرایط کرونایی، بازی های به جامانده گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین، به طور متمرکز در کشور بحرین برگزار خواهد شد. طبق اعلام AFC؛ تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C با تیم های بحرین، عراق، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است، باید بین تاریخ 31 مِی تا 15 ژوئن 2021 (10 تا 25 خرداد 1400) در کشور بحرین بازی های به جامانده اش را انجام دهد.

سایت نیور آف بحرین با انتشار گزارشی به نقل از یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال بحرین اطلاع داد؛ نمایندگان AFC روز پنجشنبه با حضور در کشور بحرین از استادیوم هایی که قرار است بازی های گروه C در آن برگزار گردد، بازرسی به عمل آورده اند. همچنین طبق گزارش این رسانه بحرینی، هتل هایی هم که قرار است تیم های این گروه از جمله ایران را در خود جای دهند نیز به تأیید AFC رسیده اند و فرایند استقبال از تیم های حاضر در گروه C همچنان ادامه دارد.

فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش دست به دامن دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شد و فرجام خواهی خود نسبت به حکم AFC بابت ارائه میزبانی بازی های گروه C به بحرین را ارائه داد.

در حال حاضر عراق و بحرین به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در رده های اول و دوم گروه C قرار دارند و تیم ملی ایران با یک بازی کمتر و کسب 6 امتیاز در صندلی سوم این گروه ایستاده است.

هشت تیم اول گروه های هشت گانه به همراه چهار تیم برتر از بین تیم های دوم هر گروه راهی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر خواهند شد.

بر اساس برنامه فعلی، تیم ملی فوتبال ایران باید در تاریخ های 13، 17، 21 و 25 خرداد ماه در کشور بحرین به ترتیب مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق قرار بگیرد.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23788

به "بازرسی نمایندگان AFC از استادیوم های بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی نمایندگان AFC از استادیوم های بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید