بازپرداخت های هواپیمایی امارات

به گزارش مجله آزمون اول، هواپیمایی امارات به فرایند بازپرداخت بلیط های کنسلی سرعت می بخشد

این تصمیم در راستای کاهش تاثیرات نامطلوب ناشی از اختلالات سفر که در اثر اپیدمی ویروس کرونا برای مشتریان و شرکای تجاری صنعت سفر و گردشگری به وجود آمده، اجرا شده است.

بازپرداخت های هواپیمایی امارات

با وجود حدود نیم میلیون درخواست کنسلی بلیط های هواپیمایی امارات این شرکت هواپیمایی اقدامات پیشگیرانه ای در جهت بازسازی روش های اجرایی خود برداشته تا بدین ترتیب به فرایند بازپرداخت بلیط های استردادی سرعت ببخشد.

قبل از اپیدمی ویروس کرونا، هواپیمایی امارات به طور متوسط، حدود 35.000 درخواست کنسلی بلیط در هر ماه داشت، که این مقدار با شیوع ویروس کرونا به ناگهان به 150.000 درخواست در ماه افزایش پیدا کرد. با این افزایش ناگهانی تعداد بلیط های استردادی، هم اکنون هواپیمایی امارات در کوشش است تا مشکل استرداد و بازپرداخت بلیط ها را تا اوایل آگست حل نماید.

تیم کلارک، رئیس هیئت مدیره هواپیمایی امارات گفت: این روزها همانند دیگر ایرلاین ها شرایط دشواری را سپری می کنیم. در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به فرایند بازپرداخت بلیط های استردادی از ذخایر اقتصادی خود استفاده می کنیم. اما این وظیفه و مسئولیتی است که بر عهده ما است. ما می خواهیم مشتریان و شرکای تجاری خود را از پرداخت هزینه های بلیط های استردادی مطمئن سازیم و برای سرعت بخشیدن به این فرایند از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

او افزود: شرایط در هفته های نخست اپیدمی با دگرگونی بسیاری همراه بود، اما ما قوانین استرداد بلیط را به صورت ساده و با رویکردی جهانی از نو نوشتیم تا در قوانین جدید، مشتریانمان را در درجه اول اهمیت قرار دهیم.

همچنین به صورت فعالانه و پویا در ابتدا با مشتریانی تماس حاصل کردیم که درخواست های استرداد و یا تغییر بلیط خود را زودتر از سایرین ثبت نموده بودند تا بدین ترتیب این امکان را برایشان به وجود آوریم که گزینه های بیشتری برای انتخاب در دسترس داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فلای تودی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10714

به "بازپرداخت های هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازپرداخت های هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید