بازیکنان اسلواکی از دیدن مشهد لذت بردند، مردم ایران بسیار خوبند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد با حضور سه تیم اسلواکی، ایران و بلاروس روز گذشته به سرانجام رسید. بلاروس با کسب دو برد مقابل ایران و اسلواکی قهرمان شد و تیم ایران هم با تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی با کسب یک امتیاز دوم شد.

بازیکنان اسلواکی از دیدن مشهد لذت بردند، مردم ایران بسیار خوبند

ایران روز گذشته با بلاروس بازی کرد و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید. تیم اسلواکی روز گذشته استراحت داشت و اعضای این تیم به گشت و گذار در مشهد پرداختند.

سایت فدراسیون فوتبال اسلواکی اعلام نمود که بازیکنان این تیم تجربه لذت بخشی از حضور در مشهد و حرم امام رضا (ع) داشته اند.

در بخشی از گزارش سایت فدراسیون اسلواکی آمده است: بعد از ناکامی در دیدار با بلاروس، تیم اعزامی ما در مشهد یک روز به مرخصی رفت تا خود را برای بازی با ایران که روز چهارشنبه برگزار می شود، شارژ کند. تیم ما روز سه شنبه بازی نداشت. بازیکنان بعد از صرف صبحانه به یک مجموعه بزرگ یعنی حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد رفتند و جاذبه های زیادی دیدیم. بازیکنان از این گشت و گذار لذت بردند. سپس یکسری چیزها را خریداری کردیم و دیدار ایران و بلاروس را به تماشا نشستیم.

برخورد مردم ایران با اعضای تیم اسلواکی هم از نکاتی است که نویسنده مطلب سایت فدراسیون این کشور به آن توجه زیادی داشته است: مردم اینجا با فوتسال زندگی می کنند. آنها همیشه می خواهند با ما عکس بگیرند. در طول روز و پیاده روی در مشهد، عکس های زیادی با مردم گرفتیم. مردم اینجا مردم بسیار خوبی هستند.

سرمربی تیم اسلواکی هم در این ارتباط گفت: استقبال مردم برای ما سرگرم کننده است و از این برخورد خوشحالیم. در طول مسابقه هم نمی دانیم که آنها چه چیزی را فریاد می زنند ولی فکر می کنم شعارهایشان مثبت باشد. به هر حال این جزئی از ورزش است.

سرمربی اسلواکی همچنین بر اهمیت دیدار امروز با تیم ملی فوتسال ایران یاد کرد و اینکه تیم ایران برای انتقام باخت به بلاروس به میدان می آید.

به گزارش خبرنگاران، باوجود اتمام تورنمنت مشهد، با توافق صورت گرفته بین مسئولان فوتسال ایران و اسلواکی، تیم های ملی فوتسال دو کشور امروز چهارشنبه یک دیدار دیگر با هم خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4445

به "بازیکنان اسلواکی از دیدن مشهد لذت بردند، مردم ایران بسیار خوبند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان اسلواکی از دیدن مشهد لذت بردند، مردم ایران بسیار خوبند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید