تور مشهد یک انتخاب عالی برای سفر

به گزارش مجله آزمون اول، تور مشهد یک انتخاب بسیار بی نظیر برای سفر کردن است.

تور مشهد یک انتخاب عالی برای سفر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ندابال آسمان، کمتر ایرانی پیدا می گردد که بگوید علاقه ای به سفر به مشهد ندارم! سالانه افراد زیادی در فصول مختلف، به زیارت حرم امام رضا (ع) و سیاحت شهر مشهد می آیند. طبیعتاً این حجم از استقبال، بی دلیل نیست و عوامل مختلفی سبب شده اند تا مشهد تبدیل به یکی از پر استقبال ترین شهرها برای سفر کردن بگردد. در ادامه این دلایل را برای شما بیان خواهیم کرد.

مزیت های سفر به مشهد

اولین ویژگی که شهر مشهد را نسبت به دیگر شهرها متمایز می نماید، وجود حرم مطهر رضوی در آن است. نه تنها از ایران، بلکه از کشورهای همسایه، سالانه تعداد قابل توجهی زائر وارد مشهد می شوند.

یک ویژگی مهم دیگر که مشهد را به یک هدف مناسب برای سفر کردن تبدیل می نماید، وجود مراکز خرید مختلف و مکان های دیدنی بی شماری است که مورد استقبال تمامی زائران می باشند.

بعضی از مکان های توریستی این شهر:

- پارک وکیل آباد

- پارک تفریحی ملت مشهد

- باغ ملی

- مقبره نادرشاه

- آرامگاه فردوسی

- شهرهای تفریحی شاندیز و طرقبه

- روستا زشک

- باغ وحش وکیل آباد

- مرکز خرید پروما

- مرکز خرید زیست خاور

- بازار رضا

- مجتمع کوهسر

- و ...

شهر مشهد به حدی دارای مکان های جذاب و تفریحی است که اگر بخواهیم همه آن ها را برای شما عزیزان بیان کنیم، این متن به این زودی ها تمام نخواهد شد!

اطلاعات کلی در خصوص شهر مشهد

مشهد بعد از تهران، دومین کلان شهر کشور ایران به شمار می رود. طبیعی است که این کلان شهر، سوغاتی های زیادی هم باید داشته باشد. بعضی از مواردی که می توانید در تور مشهد به عنوان سوغاتی خریداری کنید:

- زعفران

- زرشک

- نبات

- جانماز

- سجاده های نقش دار

- مهر و تسبیح

- عقیق خراسان

- سنگ فیروزه

بر اساس آمارهای موثق، این ها مهم ترین مواردی هستند که بیشتر افراد آن ها را در طول سفر خود به شهر مشهد، خریداری می نمایند.

سفر به مشهد یک تجربه عالی برای تهرانی ها

امروزه شاهد هستیم که تور مشهد از تهران، در بین تهرانی ها، محبوبیت بسیار زیادی پیدانموده است؛ چه تور مشهد هوایی، چه تور مشهد با قطار. اگر شلوغی های کلان شهر تهران شما را اذیت می نماید؛ در هر فصلی که بخواهید می توانید تور مشهد از تهران را رزرو نموده و به یک سفر زیارتی و تفریحی بروید.

البته در انتخاب تور مشهد از تهران باید به شکل ویژه ای دقت کنید؛ یک سفر نامناسب می تواند برای همواره شما را از شهر مشهد متنفر کند! پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات مسافرتی شرکت ندا بال می باشد. بر اساس تجربه 20 ساله این مجموعه، ندا بال بهترین عملکرد را در برگزاری تور مشهد از خود نشان داده است.

انواع تور مشهد

تورهای مسافرتی به مشهد به دودسته کلی تقسیم می شوند:

- هوایی

- زمینی

با اینکه تورهای زمینی مشهد نیز از محبوبیت زیادی در بین ایرانیان برخوردارند، اما دو مشکل اساسی در این نوع سفرها که با قطار، اتوبوس یا وسیله شخصی است، دیده می گردد:

- طولانی بودن راستا و از دست رفتن زمان

- خستگی بیش ازحد مسافرین و لذت نبردن از سفر

همین عوامل سبب شده اند تا سالانه افراد زیادی تصمیم به استفاده از تور مشهد هوایی بگیرند و راستا مبدأ تا مقصد خود را از طریق هواپیما طی نمایند.

از طرفی دیگر، تور مشهد با قطار مزیت های مخصوص به خود را دارد؛ در تور مشهد با قطار، شما یک تجربه لذت بخش از سفر به این شهر مقدس را خواهید داشت. درواقع در سفر از طریق قطار، شما نهایت بهره از تجربه های لذت بخش طول راستا سفر، خواهید برد.

باز هم به شکل دقیق نمی توان گفت که تور مشهد هوایی بهتر است یا تور مشهد با قطار و وسیله شخصی. شما باید با توجه به شرایطی که دارید، تور مشهد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که کمتر مجموعه مسافرتی پیدا می گردد که بتواند برای تمامی این شرایط، تورهای مسافرتی مختلف را به شما معرفی کند. مجموعه ندا بال با پوشش کامل کشوری، انواع و اقسام تورها را برای مراجعین خود ارائه می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4990

به "تور مشهد یک انتخاب عالی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مشهد یک انتخاب عالی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید