بازی تازه مارول به نام Midnight Suns در سبک استراتژی تاکتیکی معرفی گردید

به گزارش مجله آزمون اول، چند ماه پیش، شایعه ای منتشر شد که بیان می کرد استودیو Firaxis Games در حال توسعه یک بازی مشابه XCOM اما با شخصیت ها و دنیا آثار مارول است. در مراسم افتتاحیه گیمزکام معین شد که این شایعه حقیقت دارد و نام این بازی Marvels Midnight Suns است.

بازی تازه مارول به نام Midnight Suns در سبک استراتژی تاکتیکی معرفی گردید

بازی Marvels Midnight Suns یک بازی استراتژی تاکتیکی با المان های ژانر نقش آفرینی است که شما را به بخش تاریک تری از دنیا مارول و قهرمانانی نظیر روح سوار یا همان گوست رایدر، بلید و مجیک خواهد برد که در مقابل لیلیث، مادر شیاطین، ایستادگی می نمایند.

این اثر که به وسیله سازندگان XCOM یعنی استودیو Firaxis Games ساخته می گردد و وظیفه انتشار آن را هم 2K Games بر عهده دارد، قرار است در مارس 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

بازی Marvels Midnight Suns بر اساس رویدادهای کتاب مصوری به نام پسران نیمه شب که به وسیله مارول در سال 1992 به انتشار رسیده، توسعه داده شده است. داستان این کمیک درباره نکرومنسری قدرتمند به نام لیلیث است که هزاران سال پیش به وسیله جادوگران آتلانتیس باخت و به زندان افتاد. از ترس اینکه او قدرت خود را دوباره به دست آورد و بیدار گردد، دکتر استرنج تیمی از قهرمانان را جمع کرد تا بار دیگر او را متوقف کند. پسران نیمه شب لیلیث و فرزندش، لیلین را شکست دادند و بعدها چند بار دیگر دوباره به اسم ابر تیمی مخفی دنیای مارول با یکدیگر همکاری کردند.

این بازی که قرار است در سال آینده منتشر گردد، با الهام از این مجموعه کمیک، ماجرای جدیدی درباره لیلیث و فرزندش رهاشده اش یعنی هانتر روایت می نماید. لیلیث پس از سال ها که در خوابی عمیق فرو رفته بود، اکنون احیا شده است و قهرمانان بازی باید به مقابله با او بشتابند. موضوع داستان و شخصیت اصلی آن هانتر خواهد بود. او تنها کسی است که می داند چگونه لیلیث را شکست بدهد. هانتر اولین قهرمان مارول است که شما می توانید او را سفارشی سازی کنید. بازی Marvels Midnight Suns ترکیبی از گیم پلی استراتژیک و تاکتیکی XCOM و روابط مبتنی بر مصاحبه بین هانتر و قهرمانان مختلف مارول است. بازیکنان قادر خواهند بود که در منطقه اصلی بازی که با نام صومعه شناخته می گردد، با دیگر قهرمانان مارول ارتباط برقرار نمایند، با آن ها گپ بزنند، در تفریح ها شرکت نمایند و به آن ها هدیه دهند.

این بازی 12 شخصیت قابل بازی خواهد داشت که از آثار مختلفی نظیر انتقام جویان (Avengers)، مردان ایکس (X-Men) و فراری ها (Runaways) آمده اند. قهرمانانی همانند ولورین، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، کاپیتان مارول، بلید، روح سوار، مجیک، دکتر استرنج و نیکو مینورو در تریلر سینمایی این بازی دیده شدند. هر کدام از این شخصیت ها ظاهر تازه ای خواهند داشت تا با فضای تاریک بازی همخوانی بیشتری داشته باشند.

توسعه دهندگان بازی اعلام نموده اند که در تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) اولین نمایش گیم پلی بازی Marvels Midnight Suns را نمایش خواهند داد. پس احتیاج نیست مدت زمان زیادی را صبر کنیم تا بتوانیم گیم پلی بازی را ببینیم.

می توانید در ادامه تریلر سینمایی معرفی Marvels Midnight Suns را ببینید.

منبع: Gematsu

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28207

به "بازی تازه مارول به نام Midnight Suns در سبک استراتژی تاکتیکی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه مارول به نام Midnight Suns در سبک استراتژی تاکتیکی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید