کوجیما پروداکشنز به همکاری خود با پلی استیشن ادامه می دهد

به گزارش مجله آزمون اول، پس از اینکه هیدئو کوجیما در جریان کنفرانس ایکس باکس و بتسدا از همکاری با ایکس باکس برای خلق یک پروژه تازه اطلاع داد، استودیو کوجیما پروداکشنز در حساب رسمی خود در توییتر بیان نمود که به همکاری با پلی استیشن ادامه خواهد داد.

کوجیما پروداکشنز به همکاری خود با پلی استیشن ادامه می دهد

این شرکت در پیامی در حساب رسمی خود در توییتر تأکید کرد که یک استودیو مستقل است و همکاری بسیار خوبی با پلی استیشن دارد. کوجیما پروداکشنز خاطرنشان کرد: به عنوان یک استودیو مستقل خلاق، کوجیما پروداکشنز به کار خود روی پروژه های خلاقانه برای هواداران ادامه خواهد داد. ما احتمالات مختلف را در زمینه بازی ها، فیلم ها و موسیقی به وسیله پلتفرم هایی که با گذشت زمان و تکنولوژی تکامل می یابند، آنالیز خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر حمایت مداوم شما هستیم

آن ها در یک توییت دیگر در ادامه توییت قبلی بیان کردند: پس از اعلام همکاری ما با مایکروسافت با استفاده از فناوری ابری، افراد زیادی از ما درباره همکاری مان با شرکت تفریح های تعاملی سونی سؤال کردند. مطمئن باشید که ما همچنان به همکاری بسیار خوب خود با پلی استیشن ادامه می دهیم.

این توییت ها در پاسخ به نگرانی های بعضی از هواداران درباره رابطه این استودیو با پلی استیشن پس از اعلام همکاری با ایکس باکس بود. با این حال، در نوع خود بسیار عجیب است که واکنش ها به گونه ای بوده که استودیو کوجیما پروداکشنز این احتیاج را احساس نموده که باید به این ابهام ها واکنش نشان و چنین پاسخی را ارائه دهد. همان طور که در توییت آن ها گفته شد، در حال حاضر کوجیما پروداکشنز یک استودیو مستقل است و می تواند با هر شرکتی که بخواهد همکاری کند.

البته، هواداران پلی استیشن هم نباید نگران باشند و این طور که از گزارش های مختلف و مصاحبه های نورمن ریدس تعیین است، به نظر می رسد که کوجیما در حال توسعه بازی دث استرندینگ 2 برای پلی استیشن است. احتمالاً دث استرندینگ 2 از نظر مقیاس بزرگ ترین پروژه حال حاضر این استودیو است.

کوجیما چند روز پیش در جریان مراسم ایکس باکس و بتسدا از همکاری با ایکس باکس اطلاع داد و گفت: اثری وجود دارد که من همواره می خواستم فرصتی را پیدا کنم که آن را بسازم. این یک بازی کاملاً نو است که هیچ کس قبلاً آن را تجربه ننموده یا ندیده است. من خیلی منتظر روزی بودم که بالاخره بتوانم کار روی آن را آغاز کنم و اکنون با فناوری پیشرفته ابری مایکروسافت فرصت خلق این اثر فراهم شده است.

با این حال، کوجیما در آن مراسم هیچ نمایشی از اثر خود نشان نداد و به نظر می رسد که تا انتشار این پروژه هنوز زمان نسبتاً زیادی به جای مانده است. در این میان، بزرگ ترین ابهام گزارشی است که تام هندرسون مدتی پیش منتشر کرد و در آن اذعان داشت که ویدئویی از یک بازی ترسناک نو با نام اوردوز (Overdose) دیده که به وسیله کوجیما ساخته می گردد. او احتمال می دهد که اوردوز همین پروژه ای باشد که کوجیما و ایکس باکس برای توسعه آن با هم همکاری می نمایند. با این حال، عدم نمایش آن ویدئو در نمایش ایکس باکس قضیه ابهام برانگیز می نماید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36237

به "کوجیما پروداکشنز به همکاری خود با پلی استیشن ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما پروداکشنز به همکاری خود با پلی استیشن ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید