اولین بسته الحاقی الدن رینگ معرفی شد

به گزارش مجله آزمون اول، مدت زمان زیادی از سالگرد انتشار الدن رینگ نگذشته و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) بالاخره از اولین بسته الحاقی این بازی رونمایی کرده است.

اولین بسته الحاقی الدن رینگ معرفی شد

گفتنی است که از زمان اولین نسخه از سری دارک سولز، این استودیو تقریبا برای تمامی بازی های نقش آفرینی خود محتوایی اضافی به همراه داشته است. الدن رینگ به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی ها در سال های پیش که بازیکنان را با جهانیی که نه تنها از طریق هیدتاکا میازاکی ساخته شده بود، بلکه نویسنده مشهور جورج آر.آر. مارتین نیز در ساخت آن دخیل بود، درگیر کرده بود، هنگامی که در نهایت منتشر شد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بسیاری جهان باز و بزرگ آن را در کنار گیم پلی عمیقی که داشت، تحسین کردند. به دلیل موفقیت بالای بسیار و محبوبیت بسیاری که پیدا کرد، خیل بزرگی از طرفداران منتظر معرفی یک بسته الحاقی برای بازی بودند تا بار دیگر در سرزمین های میانه قدم بزنند.

خوشبختانه طرفداران دیگر مجبور نخواهند بود که منتظر معرفی بسته بمانند، زیرا توییتر رسمی بازی بالاخره اولین اطلاعات مربوط به آن را منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، عنوان اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Erdtree خواهد بود و در حال حاضر در دست توسعه است. در این میان تصویری منتشر شده که در آن چهره ای با موهای بلند و طلایی سوار یک اسب مشابه تورنت است و به درخت Erdtree در دوردست خیره شده است.

از طرفی منطقه موجود در تصویر می تواند Badlands باشد. گفتنی است که بدلندز منطقه ای خارج از سرزمین های میانه است و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد و در توضیحات آیتم های موجود در بازی به آن اشاره شده است. بدون شک سوالات زیادی در مورد این بسته وجود دارد که البته مهم ترین آن ها هویت این شخصیت و اهمیت او برای داستان است. در هر صورت در ماه های آینده، این امید وجود دارد که اطلاعات بیشتری منتشر شود. استودیوی فرام سافتور همچنین در حال کار روی یک بازی تازه از سری Armored Core پس از گذشت 10 سال از آخرین نسخه آن است.

بازی الدن رینگ هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. فروش این بازی اخیرا از 20 میلیون نسخه گذشته است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 40717

به "اولین بسته الحاقی الدن رینگ معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بسته الحاقی الدن رینگ معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید