بانوی رکابزن: فدراسیون الان باید حمایت کند، فاصله با نفرات برتر آسیا زیاد گردد جبرانش سخت می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: در حال حاضر که با نفرات برتر آسیا فاصله چندانی نداریم باید حمایت شویم در غیر این صورت اگر فاصله زیاد گردد جبرانش هم سخت خواهد شد.

بانوی رکابزن: فدراسیون الان باید حمایت کند، فاصله با نفرات برتر آسیا زیاد گردد جبرانش سخت می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

فرانک پرتوآذر در تبادل نظر با خبرنگاران درباره اینکه پیشرفتی که دوچرخه سواری کوهستان داشته نباید فراموش گردد، اعلام کرد: کوهستان از معدود رشته های دوچرخه سواری است که در آن با نفرات برتر آسیا فاصله زیادی نداریم و جزو چهار، پنج نفر اول آسیا هستیم. از این رو امکان اینکه بتوانیم به آنها برسیم وجود دارد و این مدال آوری ما را در آسیا ممکن می نماید. بنابراین امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه ای به کوهستان داشته باشد و ما را حمایت کند.

پرتوآذر در پاسخ به این پرسش که در چه مواردی احتیاج به یاری فدراسیون دارد، توضیح داد: من طبق برنامه ریزی که مربی و مشاور های ورزشی ام انجام داده اند، پیش می روم. بیشترین یاری هم از طرف فدراسیون می تواند مربوط به تهیه لوازم و حضور در مسابقات باشد. البته بخشی از لوازم و تجهیزاتی که احتیاج داشتم را خودم تهیه کردم که حدود 3 هزار یورو شد اما بقیه را نمی توانم تهیه کنم و قرار شد لیستش را به فدراسیون بدهم. من در مسابقات قهرمانی آسیا قطعا مدال می خواهم اما باید حمایت هم باشد چون اگر این حمایت نباشد نمی توانیم فاصله خود با نفرات برتر را جبران کنیم.

بانوی رکابزن ایران با اشاره به اینکه اگر به المپیک نرفتیم نباید مدال قهرمانی آسیا را هم از دست بدهیم، تاکید نمود: المپیک توکیو، آخرین المپیک نبود اما جدا از بحث المپیک، بازی های آسیایی 2022 را هم داریم که تا چشم روی هم بگذاریم از راه می رسد بنابراین از الان باید برنامه ریزی کنیم تا فاصله ما با نفرات قدرتمند آسیا کم و کمتر گردد. در این صورت در بازی های آسیایی حتما سکو مال ما است. اما اگر این فاصله بیشتر گردد دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون قرار است برای تهیه دیگر تجهیزاتی که احتیاج دارد به او یاری کند یا خیر، گفت: قرار شد لیست را برایشان بفرستم تا ببینند چقدر از آن را می توانند تهیه نمایند. من خودم تا جایی که در توانم بود لوازم مورد احتیاج را تهیه کردم اما بقیه آن را دیگر نمی توانم. از طرفی لوازمی که تهیه می کنیم هر چقدر کار کرد خیلی خوبی داشته باشند، در نتیجه هم بسیار تاثیر گذار است و باعث می گردد انرژی کمتری از دست بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4915

به "بانوی رکابزن: فدراسیون الان باید حمایت کند، فاصله با نفرات برتر آسیا زیاد گردد جبرانش سخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی رکابزن: فدراسیون الان باید حمایت کند، فاصله با نفرات برتر آسیا زیاد گردد جبرانش سخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید