برخی از مشخصات اصلی شیائومی می واچ لایت فاش شد

به گزارش مجله آزمون اول، ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) تأیید و برخی از مشخصات اصلی آن فاش شد.

برخی از مشخصات اصلی شیائومی می واچ لایت فاش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،تصاویری از جعبه می واچ لایت در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات قرار گرفته که با نگاه به آن ها می توان به برخی از تعیینات این محصول پی برد. تصویر این ساعت هوشمند در قسمت جلوی جعبه تعیین است و در قسمت پشت نیز قابلیت های اصلی نوشته شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت FCC، شیائومی می واچ لایت از نمایشگر لمسی 1.41 اینچی مربعی با قابلیت تنظیم اتوماتیک روشنایی برخوردار است. ظرفیت باتری این محصول 230 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع 5 واتی پشتیبانی می کند.

می واچ لایت از ورزش های مختلف پشتیبانی کرده و قابلیت تشخیص ضربه دست در شنا (Stroke) را دارد. از دیگر قابلیت های جالب توجه این محصول می توان به پایش 24 ساعته ضربان قلب، بهره مندی از GPS داخلی، پشتیبانی از بلوتوث 5.1، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری و سازگاری با اندروید 4.4 به بعد و iOS 10 به بالا اشاره کرد.

می واچ لایت ممکن است در برخی کشورها مثل چین با نام ردمی واچ روانه بازار شود. ردمی قرار است طی رویدادی در ماه نوامبر یا دسامبر (آبان تا دی) از سری ردمی نوت جدید در چین رونمایی کند، بنابراین احتمال دارد در همین مراسم از ردمی واچ نیز رونمایی به عمل آورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17613

به "برخی از مشخصات اصلی شیائومی می واچ لایت فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی از مشخصات اصلی شیائومی می واچ لایت فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید