برلین حضور مادر قلب اتمی را اعلام رسمی کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، دیروز پنج شنبه 15 ژانویه جشنواره فیلم برلین با اعلام اسامی فیلم های شرکت کننده در بخش فروم، از نمایش فیلم مادر قلب اتمی از ایران در این جشنواره اطلاع داد.

برلین حضور مادر قلب اتمی را اعلام رسمی کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

بخش فروم سال جاری شاهد نمایش 43 فیلم در بخش اصلی خود است، که از این میان 31 فیلم برای اولین بار نمایش جهانی خود را تجربه می نمایند.

برنامه سال جاری این بخش کار خود را با نمایش فیلمی از گای مدین کارگردان کانادایی آغاز می نماید. فیلم اتاق ممنوعه که احتمالا پرآشوب ترین فیلم این کارگردان است ، به کابوسی می ماند که تمامی ندارد.

فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده از ایران یکی از فیلم هایی است که اولین نمایش جهانی خود را در برلین تجربه می نماید. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم به عنوان دومین فیلم بلند احمدزاده هستند.

این فیلم دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از مهمونی کامی است و تمام صحنه هاى این فیلم در یک ماشین و در شبی در تهران فیلمبرداری شده است. علی احمدزاده و مانی باغبانی نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده داشته اند. این فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر سال جاری بازماند.

بودا بودا دزدان ساخته یس!، وادی ساخته غسان سلحب، خاطراتی از بازگشت توسعه نامتوازن ساخته کیدلات تاهیمیک، ساحل دریا ساخته فیلیپه ماتسمباشر و مارسیو رئولون، بن زاکن ساخته افرت کورم، شماری از فیلم های حاضر در بخش فروم هستند.

جایزه بخش فروم سال پیش به فیلم یونانی در خانه از کارگردان آتاناسیوس کارانیکلاس اهدا شد.

شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم برلین 5 تا 15 فوریه 2015 (16 تا 26 بهمن) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2660

به "برلین حضور مادر قلب اتمی را اعلام رسمی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برلین حضور مادر قلب اتمی را اعلام رسمی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین حضور مادر قلب اتمی را اعلام رسمی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید