برگزاری انتخاباتی که هیچ یک از کاندیداهای آن رای نیاوردند!

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان کرمان امروز شنبه برگزار گشت تا از میان سه کاندیدا، رئیس چهار سال آینده این هیأت مشخص شود. رأی گیری برای این مهم هم انجام شد اما نتیجه آن منجر به تصمیم گیری برای برگزاری دوباره مجمع با شرایط جدید شد.

برگزاری انتخاباتی که هیچ یک از کاندیداهای آن رای نیاوردند!

در مجمع انتخاباتی امروز و از مجموع آرای مأخوذه ایرانمنش و دامغانی به ترتیب چهار و یک رأی دریافتد و لطیفی دیگر کاندیدای شرکت کننده هم نتوانست رأیی به خود اختصاص دهد. این در حالی است که 12 رأی به صورت سفید به صندوق انداخته شده بود!

بدین ترتیب و طبق قانون، نتیجه رأی شماری قابل استناد برای انتخاب رئیس جدید نبود و به همین دلیل تصمیم به برگزاری دوباره مجمع گرفته شد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز که ریاست مجمع انتخاباتی استان کرمان را بر عهده داشت در این زمینه به خبرنگاران گفت: آرای امروز نشان دهنده این بود که هیچیک از کاندیداها از نظر اعضای مجمع صلاحیت لازم برای دریافت رأی و تصدی پست ریاست را ندارند. به همین دلیل ثبت نام کاندیداها باید مجدد انجام شود و بعد از آن مجمع انتخاباتی دوباره ای برگزار شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد که تا زمان برگزاری مجمع دوباره انتخاباتی برای هیأت استان کرمان، محسن بهرامی همچون ماه های گذشته سرپرستی آن را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18420

به "برگزاری انتخاباتی که هیچ یک از کاندیداهای آن رای نیاوردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخاباتی که هیچ یک از کاندیداهای آن رای نیاوردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید