مادورو مردم کشورش را به اتحاد ملی دعوت کرد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - رئیس جمهوری ونزوئلا با دعوت از مردم کشورش برای اتحاد ملی گفت: دشمنان ونزوئلا دست به جنگ دائمی با این کشور زده اند و باید با آن مقابله کرد.

مادورو مردم کشورش را به اتحاد ملی دعوت کرد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از خبرگزاری پرنسالاتینا، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز گذشته از مردم کشورش خواست تا اتحاد نظامی- غیرنظامی خود را در مواجهه با اقدامات بی ثبات نماینده دشمنان حفظ نمایند.

وی در پیغامی در صفحه توییترش هشدار داد که دشمنان انقلاب بولیواریایی ونزوئلا مصمم به تداوم یک جنگ دائمی به وسیله ابزارهای فیزیکی و روانی بوده اند.

در این پیغام توییتری مادورو آمده است: دشمنان ونزوئلا به دنبال تحت کنترل خود درآوردن مردم این کشور هستند. من از مردم می خواهم اتحاد ملی خود را در برابر این تهدید حفظ نمایند.

به گزارش خبرنگاران، قطعی گسترده برق در ونزوئلا که از پنجشنبه گذشته شروع شد، موجب اختلال در فعالیتهای عمومی در شهرهای این کشور شده است. نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا حملات سایبری تحت راهنمایی آمریکا را عامل قطعی برق خوانده و اعلام نموده که فعالیت های تجاری و همچنین مدارس در سراسر این کشور همچنان متوقف است.

مقامات دولتی ونزوئلا اعلام نموده اند، برق رسانی در بعضی از مناطق از سر گرفته شده اما مناطق زیادی همچنان بدون برق هستند.

دولت کاراکاس مخالفان را در این خرابکاری شریک می داند و به خوان گوایدو رهبر مخالفان در خصوص تداوم خرابکاری ها در نهادهای مختلف هشدار داده است.

گوایدو پس از مراسم تحلیف مادورو برای دوره دوم ریاست جمهوری، خود را رئیس دولت موقت در این کشور خواند و خواهان حمایت بین المللی از خود و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و بعضی کشورهای آمریکای جنوبی هم در این اقدام از واشنگتن تبعیت کردند.

اروپام**9234**1663**

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 851

به "مادورو مردم کشورش را به اتحاد ملی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو مردم کشورش را به اتحاد ملی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید