برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی گردشگری بصورت مجازی در ایلام

به گزارش مجله آزمون اول، معاون گردشگری و سرمایه گذاری ایلام از برگزاری دوره های توانمندسازی نیروهای مرتبط با بخش گردشگری به صورت مجازی در استان خبر داد.

برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی گردشگری بصورت مجازی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، زکیه کرمی امروز 1 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری دروس نظری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، به صورت مجازی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان برگزار می شود.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت کنندگان در این دوره ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش های افزایش رضایتمندی گردشگران و … آشنا می شوند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری ایلام بابیان این که برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی ازجمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است، اضافه کرد: در بحث آموزش ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی ازجمله کیفیت و نوآوری پرداخته می شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است.

او ادامه داد: در سرانجام دوره برای هرکدام از شرکت کنندگان گواهینامه صادر می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10327

به "برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی گردشگری بصورت مجازی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی گردشگری بصورت مجازی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید