بشار رسن: دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم، چند ماه پیش توافق کردم که بعد از فینال جدا شوم

به گزارش مجله آزمون اول، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سه چهار ماه پیش با باشگاه توافق نموده بود که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا گردد.

بشار رسن: دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم، چند ماه پیش توافق کردم که بعد از فینال جدا شوم

به گزارش خبرنگاران، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شد، درباره جدایی اش گفت: من سه چهار ماه پیش با باشگاه پرسپولیس توافق کردم بعد از ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شوم و به دلیل اینکه کمبود بازیکن داشتیم تا فینال ماندم.

دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم.، وی با بیان این جمله ادامه داد: از طرفداران پرسپولیس و مردم ایران تشکر می کنم. به طرفداران پرسپولیس افتخار می کنم و هر جایی که می روم از آنها تعریف می کنم. پرسپولیس ان شاءالله همواره سربلند و پیروز باشد و هر سال قهرمان لیگ شود و به فینال آسیا برسد.

بشار رسن در پاسخ به این پرسش که بهترین خاطره ات از حضور در پرسپولیس چیست؟، گفت: بهترین خاطرات من در بازی با النصر و السد به همراه پرسپولیس بود.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که محتمل است دوباره به این تیم بر شود، توضیح داد: بله. ان شاءالله، اگر پیر نشدم! شاید بگویند پیر شده ام و مرا نخواهند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهترین دوستش در پرسپولیس که بود، اعلام نمود: بدون شک من در پرسپولیس با همه دوست بودم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19777

به "بشار رسن: دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم، چند ماه پیش توافق کردم که بعد از فینال جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن: دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم، چند ماه پیش توافق کردم که بعد از فینال جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید