بهترین مراکز خرید پاتایا

به گزارش مجله آزمون اول، مراکز خرید پاتایا

سواحل شرقی تایلند مکانی خوشایند برای مسافرانی است که به دنبال قطعه ای از بهشت در این کشور هستند. گردشگران زیادی از سراسر دنیا در جست و جوی سواحل دوست داشتنی و فضای سرزنده به پاتایا، شهر معروف ساحلی می آیند. در حالی که خیلی ها از تفریحات هیجان انگیز آن مثل گردش در طبیعت لذت می برند اما هیچ تعطیلاتی بدون خرید کامل نمی گردد. پاتایا به غیر از هوای گرم و فرهنگ قوی، مراکز خرید خوبی هم برای گردشگران دارد که اگر می خواهید با آن ها آشنا شوید در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مراکز خرید پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

رویال گاردن پلاز

رویال گرادن پلازا در خیابان ساحل واقع شده و در جلوی ورودی آن یک هواپیمای قرمز و یک بالون زرد قرار داده شده که هر دو بخشی از موزه هستند و موزه هم بخشی از مرکز خرید است. در این مرکز مغازه های برند زیادی و همچینین اجناس الکتریکی، سوغاتی و رستوران های مختلفی وجود دارد. آنقدر امکانات رفاهی و تفریحی در پاساژ هست که در واقع مرکز خریدی تفریحی به حساب می آید. وجود مغازه های مختلف به همراه رستوران های عالی، جاذبه های سرگرم کننده و فعالیت های خانوادگی باعث شده که در یک مکان از داشتن همه چیز لذت ببرید.

سنترال فستیوال پاتایا بیچ

مرکز خرید زیبای سنترال فستیوال پاتایا بیچ بیش از 300 مغازه دارد که در آن می توانید اجناسی از برندهای معروفی مثل H&M و کلوین کلین را پیدا کنید. بعد از چند ساعت گشت و گذار و خرید در مغازه های این مرکز، طبیعی است که احساس گرسنگی بکنید در این هنگام می توانید به رستوران های ایتالیایی و خاورمیانه ای بروید و از بین غذاهای متنوع غربی و آسیایی غذایی خوشمزه را میل کنید. در این مرکز نه تنها می توانید تجربه خریدی عالی را داشته باشید بلکه می توانید در تجمعات اجتماعی هم شرکت کنید، برای تفریحات شما سالن بولینگ و سینما هم در نظر گرفته شده است. این پاساژ موقعیت ساحلی دارد و به همین دلیل یکی از محبوب ترن مراکز خرید پاتایاست.

میموسا

این مرکز خرید عجیب در خیابان سوخومویت قرار گرفته است و ساختمان های آن طراحی ای شبیه دهکده های قدیمی اروپایی دارند. آسیاب آبی و فواره آبی موزیکال به این مرکز جلوه ای زیبا و منحصر بفرد داده است به طوریکه در لحظه اولی که وارد این مرکز می شوید تصور می کنید که به شهری کارتونی پا گذاشته اید. این مرکز بیش از سیصد مغازه دارد که در آن ها اجناسی مثل لباس، جواهرات، صنایع دستی تایلند و سوغاتی به فروش می رسد. در حین خرید می توایند از سه جاذبه تماشایی هم دیدن کنید. با خرید در این مرکز شیفته معمای جذاب و کانال کوچکی می شوید که به این محل جذابیت و شخصیت داده است.

پاتایا اوتلت مال

می توانید برندهایی را مثل آدیداس، نایک و لوی را از بین برندهای بین المللی اوتلت مال پیدا کنید. اوتلت های تایلند حراج ها و تخفیف های زیادی دارند. بسیاری از برندها در بیشتر ایام سال حراج دارند و حتی گاهی تا 70 درصد بر روی یک جنس خاص تخفیف می دهند. در اوتلت مال رستوران های ویژه ای هم وجود دارد که می توانید در کنار خرید از غذاهای خوشمزه آن ها هم لذت ببرید.

منبع: holidayinn-pattaya.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2404

به "بهترین مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید