به یاری این اپلیکیشن می توانید ایرپاد و دیگر تجهیزات جانبی بلوتوثی را در چند ثانیه پیدا کنید

به گزارش مجله آزمون اول، شاید شما هم جزو افرادی باشید که دایما اپل واچ، ایرپاد و هدفون خود را گم می کنید و باید زیر بالشت، زیر میز و جایگاه، گوشه ای از اتاق یا کناره مبلی دنبالش بگردید.

به یاری این اپلیکیشن می توانید ایرپاد و دیگر تجهیزات جانبی بلوتوثی را در چند ثانیه پیدا کنید

افراد زیادی هستند که باید مدت زمان طولانی دنبال وسایل جانبی گوشی و تبلت خود بگردند در حالی که ابزارهایی مانند Find My نیز چندان مفید و کاربردی نیستند.

خبر خوش برای شما و افراد دیگر، عرضه اپلیکیشنی به نام Wunderfind از زیرمجموعه اپ های wonderful است که اجازه می دهد تجهیزات جانبی بلوتوثی دستگاه های اندرویدی و آی او اس را در چند ثانیه پیدا کنید.

این برنامه بسیار ساده است و تقریبا کار خاصی نمی نماید جز اینکه فهرستی از تمام دستگاه های بلوتوثی اطراف شما را با فاصله تقریبی آن ها نشان می دهد. ایده احمقانه ای که به شدت کاربردی است.

وقتی به سوی یک دستگاه قدم برمی دارید؛ سیگنال ها قوی تر می شوند تا اینکه به آن برسید. تقریبا پیدا کردن هر دستگاه بیشتر از چند ثانیه طول نمی کشد.

سازگار با انواع دستگاه بلوتوثی

انواع دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون ها، ایرفون ها، ایرپادها، دستبندهای سلامتی و تندرستی، ساعت های هوشمند، بلندگوهای بلوتوثی و ردیاب ها توسط اپلیکیشن Wunderfind شناسایی و قابل پیدا شدن هستند.

ارزیابی های این برنامه می گویند با دستگاه های اپل مانند اپل پنسیل، اپل واچ، ایرپاد و مشابه این ها بسیار خوب کار می نماید و البته دستگاه های بلوتوثی اندرویدی توسط آن سریعا ردیابی می شوند.

نسخه حرفه ای (Pro) این اپلیکیشن به مدت یک هفته رایگان است و علاوه بر اینکه فاصله شما با دستگاه های بلوتوثی را نشان می دهد؛ می تواند صدایی از هدفون ها یا ایرفون ها پخش کند تا زودتر و راحت تر پیدا شوند.

اگر، فاصله شما با دستگاه گم شده زیاد باشد و نتواند به وسیله سیگنال های بلوتوث مکانش را معین کند؛ روی نقشه می توانید آخرین مکان آن را به همراه زمان تقریبی تا رسیدن به آن نقطه را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Wunderfind برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس و از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3736

به "به یاری این اپلیکیشن می توانید ایرپاد و دیگر تجهیزات جانبی بلوتوثی را در چند ثانیه پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به یاری این اپلیکیشن می توانید ایرپاد و دیگر تجهیزات جانبی بلوتوثی را در چند ثانیه پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید