بیشترین مسافران غیرایرانی به مشهد را عراقی ها تشکیل می دهند، برخورد جدی با تخطی از نرخ نامه مصوب

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد مسافران غیرایرانی به مشهد مقدس را عراقیان شیعه تشکیل می دهند.

بیشترین مسافران غیرایرانی به مشهد را عراقی ها تشکیل می دهند، برخورد جدی با تخطی از نرخ نامه مصوب

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سعید ولیزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: البته برای ورود تورهای گروهی از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برنامه ریزی شده و تعدادی مسافر نیز از این طریق برای زیارت امام هشتم (ع) مشرف می شوند.

وی با اشاره به شروع فصل تابستان و ورود زائران به مشهد بیان نمود: آمادگی های لازم برای پذیرایی از زائران به عمل آمده و در این راستا هماهنگی های استانی نیز اجرا شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی اضافه نمود: نظارت های لازم بر تمام واحدهای صنفی انجام و تشدید شده و تمام آژانس های هواپیمایی باید نرخنامه های مصوب را رعایت نمایند، در غیر اینصورت برخورد قهری جدی با آنها انجام می گردد.

ولیزاده با اشاره به تخلفات معمول در حوزه ساماندهی سفر گفت: یک سری دفاتر اینترنتی غیرمجاز در مشهد مقدس وجود دارند که به صورت اینترنتی فعالیت نموده و اقدام به خرید بلیط برای مسافران می نمایند و پس از آن با افزایش قیمت به مشتریان می فروشند.

وی گفت: برای پیشگیری از این موضوع باید دستگاه قضایی وارد عمل شده و با افراد برخورد داشته باشند زیرا فعالیت این دسته از واحدهای زیرپله ای علاوه بر سوءاستفاده از مسافر سبب به وجود آمدن مسائل مالی برای واحدهای مجاز می گردد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی توضیح داد: هم اکنون حدود 400 واحد صنفی در حوزه خدمات مسافرت هوایی در مشهد مقدس فعالیت دارند که می توانند با کیفیت بالا خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5156

به "بیشترین مسافران غیرایرانی به مشهد را عراقی ها تشکیل می دهند، برخورد جدی با تخطی از نرخ نامه مصوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین مسافران غیرایرانی به مشهد را عراقی ها تشکیل می دهند، برخورد جدی با تخطی از نرخ نامه مصوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید