تأیید داروی درمان کووید بچه ها

به گزارش مجله آزمون اول، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید خود را برای درمان کووید با وکلوری (Veklury) که به نام رمدسیویر نیز شناخته می گردد، توسعه داده است تا شامل بیماران 28 روزه و بالاتر با وزن حداقل سه کیلوگرم گردد.

تأیید داروی درمان کووید بچه ها

سازمان غذا و داروی ایالات متحده، وکلوری را برای بچه ها خردسالی که در بیمارستان بستری یا مبتلا به کووید 19 هستند، تایید نموده است.

به گزارش نیوز؛ سازمان غذا و داروی ایالات متحده، وکلوری را برای بچه ها خردسالی که در بیمارستان بستری یا مبتلا به کووید 19 خفیف تا میانه هستند و در معرض خطر بالایی برای پیشرفت کووید 19 شدید قرار دارند، تایید نموده است.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید خود را برای درمان کووید با وکلوری (Veklury) که به نام رمدسیویر نیز شناخته می گردد، توسعه داده است تا شامل بیماران 28 روزه و بالاتر با وزن حداقل سه کیلوگرم گردد.

این اقدام وکلوری را به اولین درمان تایید شده کووید 19 برای بچه ها کمتر از 12 سال تبدیل می نماید. پیش از این وکلوری تنها برای درمان کووید 19 بزرگسالان و بچه ها 12 ساله و بالاتر که حداقل 40 کیلوگرم وزن دارند، تایید شده بود.

پاتریزیا کاوازونی، مدیر مرکز ارزیابی و تحقیقات دارویی سازمان غذا و داروی ایالات متحده گفت: از آن جایی که کووید 19 می تواند باعث بیماری شدید در بچه ها گردد که بعضی از آن ها در حال حاضر گزینه واکسیناسیون ندارند؛ همچنان احتیاج به گزینه های درمانی ایمن و موثر کووید 19 برای این جمعیت وجود دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 37367

به "تأیید داروی درمان کووید بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید داروی درمان کووید بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید