ترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتوری ها عناوین برتر را درو کردند

به گزارش مجله آزمون اول، عنوان برترین تیم، بازیکن و مربی هفته بیست و پنجم لیگ برتر به نمایندگان تیم فوتبال تراکتور تبریز اختصاص دارد.

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتوری ها عناوین برتر را درو کردند

به گزارش ، رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دیشب به سرانجام رسید و در مهمترین بازی ها پرسپولیس صدرنشین با رجحان مقابل فولاد خوزستان از همیشه به قهرمانی نزدیک تر شد و تراکتور با شکست سپاهان، جای این تیم را در رده دوم جدول رده بندی تصاحب کرد. شهرخودروی رده چهارمی در جم با یک شکست غافلگیر کننده رو به رو شد و استقلال در گرمای آبادان، 3 امتیاز شیرین بازی مقابل صنعت نفت را به دست آورد تا امید های خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد.

در جدال پایین جدولی ها، گل گهری که این هفته درگیر ویروس کرونا شده بود، بازی حساس مقابل شاهین را با بردی پرگل به نفع خود به سرانجام رساند و دوئل خودروسازان تهرانی بدون برنده به سرانجام رسید تا رقابت برای بقا در لیگ برتر در هفته های سرانجامی به اوج خود برسد. جدال نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان هم برنده نداشت و بازی جنجالی ذوب آهن و ماشین سازی با رجحان شاگردان هومن افاضلی در تیم تبریزی به سرانجام رسید.

  • پرسپولیس یک - فولاد صفر
  • تراکتور 2 - سپاهان یک
  • پارس جنوبی 2 - شهرخودرو یک
  • صنعت نفت صفر - استقلال 2
  • نساجی صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
  • پیکان صفر - سایپا صفر
  • گل گهر 4 - شاهین شهرداری 2
  • ذوب آهن یک - ماشین سازی 2

تعداد گل های هفته: 18 گل

میانگین گل: 2/25 گل در هر بازی

پرگل ترین بازی: گل گهر 4 - شاهین شهرداری 2، دیداری که به تنهایی یک سوم از گل های این هفته، در آن به ثمر رسید.

کم گل ترین بازی: 2 دیدار نساجی مازنداران - نفت مسجد سلیمان / پیکان - سایپا با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در مهمترین بازی این هفته مسابقات لیگ برتر، تیم های مدعی تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و در سرانجام تراکتور پیروز به شکست حریف شد. احسان حاج صفی گل اول بازی را به زیبا ترین شکل ممکن و با ضربه ای والی از پشت محوطه جریمه سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند، دروازه بان اصفهانی ها کرد. حاج صفی علاوه بر گل زیبای خود، با ارسال یک ضربه کرنر، پاس گل دوم تیمش را به رضا اسدی داد و با یک گل و یک پاس گل، عملکرد ویژه ای مقابل تیم سابق خود به نمایش گذاشت.

دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با رجحان شاگردان فرهاد مجیدی به سرانجام رسید و آبی ها بعد از مدت ها (هفته یازدهم مقابل نساجی در مازندران) در یک بازی خارج از خانه پیروز به پیروزی شدند. صنعت نفت در این بازی اصلا تیم دست و پا بسته ای نبود و بار ها دروازه استقلال را تهدید کرد. واکنش های سید حسین حسینی در این بازی، مانع از فروپاشی دروازه آبی ها شد تا برای دومین بازی متوالی در این فصل، دروازه بان 28 ساله استقلال پیروز به ثبت کلین شیت شود.

بدون شک مهمترین بازی این هفته رقابت ها بین تیم های سپاهان و تراکتور برگزار گشت. دیداری که تیم های دوم و سوم جدول برای رجحان پا به میدان گذاشتند و در حالی که نیمه نخست با تساوی یک بر یک به سرانجام رسیده بود، تراکتور با هدایت ساکت الهامی در نیمه دوم، موسوم به نیمه مربیان، پیروز به شکست دادن سپاهان و امیر قلعه نویی شد.

اهمیت برد این هفته تراکتور مقابل سپاهان زمانی بیشتر خودش را نشان می دهد که متوجه می شویم پُرشور ها با شکست دادن سپاهان، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفتند و حالا خودشان نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس هستند. اگر قهرمانی پرسپولیس در این فصل را قطعی بدانیم، تراکتور از همه مدعیان باقی مانده، با رجحان در بازی این هفته مقابل سپاهان، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک تر شده است.

دیدار این هفته ذوب آهن و ماشین سازی که با رجحان 2 بر یک تبریزی ها به سرانجام رسید بدون جنجال نبود و در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که هر 2 گل مردود اعلام شده از سوی تیم داوری برای ذوب آهن صحیح بوده و تیم داوری مرتکب اشتباهات تاثیرگذاری شده است. اتفاقاتی که باعث شد تا فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از سرانجام بازی دستور بررسی این موضوع را صادر کند.

اما در دیگر تقابل تیم های تبریزی و اصفهانی این هفته بازی ها، علی قربانی مهاجم سپاهان پس از دریبل کردن رشید مظاهری دروازه بان تراکتور، با دروازه خالی رو به رو شد اما توپ را به تور کنار دروازه زد تا امیر قلعه نویی چنین اتفاقی را در حضور 40 ساله اش در فوتبال بی سابقه توصیف کند.

شیخ دیاباته و ارسلان مطهری گلزنان این هفته استقلال، در جدول رده بندی با 9 گل زده در کنار مهدی قایدی در جایگاه سوم قرار گرفتند. شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ (12 گل) و ترابی و آل کثیر (10 گل) این هفته از بازی ها در گلزنی ناکام بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13896

به "ترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتوری ها عناوین برتر را درو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتوری ها عناوین برتر را درو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید