تصویب بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در جلسه هیات دولت

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه یکشنبه(21شهریورماه) با حضور در اخبار ساعت 22 شبکه یک سیما ضمن گرامیداشت روز ملی سینما درباره وعده رئیس جمهور، مبنی بر تخصیص بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر گفت: در ایام کرونا بیشترین آسیب را در کنار سایر اقشار جامعه اصحاب فرهنگ و هنر دیدند، به هر حال بسیاری از فعالیت ها در حوزه های فرهنگی و هنری اجتماع محور است و به علت افزایش شیوع ویروس کرونا با تعطیلی روبرو بوده و با معضل به وجود آمده حوزه فعالیت های حرفه ای این قشر دچار رکود شد.

تصویب بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در جلسه هیات دولت

وی ادامه داد: در سال گذشته اقداماتی در راستای ارائه تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر رقم خورده است اما به میزان ای نبود که بتواند بخش زیادی از نیازهای این قشر از جامعه را جوابگو باشد، در بین اصحاب فرهنگ و هنر اهالی سینما و تئاتر و به ویژه تئاتری ها بیشترین آسیب را دیدند اما با این وجود دولت در صدد است تا این آسیب ها را جبران کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید نمود: از سه هفته قبل که بنده کار خود را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کردم در همان اولین گفت وگوی خود اعلام کردم نخستین برنامه کوتاه مدت ما رسیدگی به معیشت اهالی فرهنگ و هنر است. آقای رئیس جمهور هم به این موضوع اهتمام داشته و از بنده درخواست کرد که یاری هایی را در قالب بسته های حمایتی آماده کنیم، به همین دلیل با یاری همکاران خود در وزاتخانه متبوع این بسته را آماده و چهارشنبه گذشته به رئیس محترم جمهور تقدیم کردم.

اسماعیلی گفت: بعد از آنالیز های اجرا شده در خصوص بسته حمایتی ارائه شده امروز در جلسه هیات دولت این یاری ها تصویب شد و آقای رئیس جمهور هم در روز ملی سینما وعده اهدا این بسته های حمایتی را دادند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28638

به "تصویب بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در جلسه هیات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در جلسه هیات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید