تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 20 هزار نفر رسید ، افزایش آمار اسپانیا به بیش از 20 هزار نفر

به گزارش مجله آزمون اول، دولت آلمان بیان کرد تا به امروز حدود 20 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور شناسایی شده اند. همزمان دولت اسپانیا از عبور شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از مرز 20 هزار نفر اطلاع داد.

تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 20 هزار نفر رسید ، افزایش آمار اسپانیا به بیش از 20 هزار نفر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گاردین، وزارت بهداشت دولت فدرال آلمان روز آدینه اعلام نمود شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته 4528 نفر افزایش یافته و به حدود 20 هزار نفر (رقم دقیق 19848 نفر) رسیده است.

وزارت بهداشت آلمان همچنین شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور را 67 نفر اعلام نموده است که این رقم در مقایسه با آمار دیروز 23 نفر افزایش نشان می دهد.

همزمان وزارت بهداشت اسپانیا نیز اعلام نمود که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 20412 نفر رسیده است. در 24 ساعت گذشته بیش از 2300 فرد مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا شناسایی شده اند.

با احتساب آمارهای جدید، اسپانیا و آلمان اکنون پس از چین و ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8094

به "تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 20 هزار نفر رسید ، افزایش آمار اسپانیا به بیش از 20 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 20 هزار نفر رسید ، افزایش آمار اسپانیا به بیش از 20 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید