معین سهم نفت و گاز گچساران از بسته های حمایتی 5 میلیارد دلاری

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به بسته های پنج میلیارد دلاری که سال گذشته توسط وزیر نفت جهت بهره برداری از میادین کوچک تعریف شد و قرار است سرمایه آن از منابع داخلی تامین گردد، گفت: سهم نفت و گاز گچساران از این بسته ها به میزان یک پنجم یعنی یک میلیارد دلار است.

معین سهم نفت و گاز گچساران از بسته های حمایتی 5 میلیارد دلاری

به گزارش خبرنگاران، هوشنگ صیدالی در نشستی که در حاشیه دهمین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری استان خوزستان در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه شرکت نفت و گاز گچساران در بین شرکت های فراورینماینده در مناطق نفت خیز جنوب در رتبه دوم فراوری قرار گرفته است، گفت: ظرفیت فراوری در این شرکت بیش از 620 هزار بشکه است و بالغ بر 7000 نیروی انسانی در این شرکت فعالیت می نمایند.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از قطعات در شرکت نفت و گاز گچساران از سازندگان داخلی تامین می گردد، اضافه نمود: همکاران من در این شرکت در حال آنالیز قطعاتی هستند که توان ساخت آنها در داخل وجود ندارد و سعی می نمایند با مهندسی معکوس به توان ساخت آن دست پیدا نمایند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با بیان اینکه طی چند ماه گذشته بیش از 4000 قلم کالا از سازندگان داخلی در شرکت نفت و گاز گچساران خریداری شده است، اضافه نمود: با اینکه ممکن است مرغوبیت تجهیزات ساخت داخل کمی پایین تر از خارجی ها باشد، اما در جایی که از حساسیت کمتری برخوردار است تجهیزات مورد نیازمان را از داخلی ها تامین می کنیم.

صیدالی با اشاره به بسته های پنج میلیارد دلاری که سال گذشته توسط وزیر نفت برای توسعه 27 مخزن تعریف شد، اظهار کرد: شهر نفت و گاز گچساران از این بسته ها یک پنجم یعنی به میزان یک میلیارد دلار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 273

به "معین سهم نفت و گاز گچساران از بسته های حمایتی 5 میلیارد دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین سهم نفت و گاز گچساران از بسته های حمایتی 5 میلیارد دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید