تندروان: بازی با ارومیه یک بازی معمولی است، نخستین وظیفه من ارتقای روحیه تیم است

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ملاقات با ارومیه هم شاید به خاطر اتفاقاتی که قبلاً افتاده برای بعضی ها خاص باشد ولی برای من یک بازی معمولی است.

تندروان: بازی با ارومیه یک بازی معمولی است، نخستین وظیفه من ارتقای روحیه تیم است

رضا تندروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بازی هفته اخیر تیمش مقابل کاله در لیگ برتر والیبال گفت: من به تازگی به تیم ملحق شده ام و ملاقات با کاله، نخستین تجربه من عنوان سرمربی تیم سیرجان بود. متاسفانه در این بازی چند مصدوم داشتیم و نتوانستیم طبق قوانین از صابر کاظمی هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: مهدی مهدوی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به همراه سعید زنجبر پس از مدتی طولانی برای ما به میدان رفتند. من می خواستم از این دو بازیکن در شرایطی استفاده کنم که فشار کمی روی تیم است و بازی های عقب افتاده، بهترین فرصت بود. متاسفاده نتیجه را 3 بر یک به کاله واگذار کردیم که اصلاً راضی نماینده نبود ولی از فرایند بازی تیمم راضی هستم.

تندروان در خصوص بازگشت مهدوی به میادین پس از مصدومیت طولانی مدت گفت: این بازیکن، آمادگی نسبتاً خوبی دارد و مقابل کاله، خیلی منطقی و خوب پاس داد. باشگاه با توجه به سابقه و تعصب مهدوی از او راضی است و به نطر من هم در بازی با کاله عملکرد قابل قبولی داشت.

مربی پیشین تیم شهرداری ارومیه توضیح داد: تیم سیرجان در صندلی دهم واقع شده است و نتایج خوبی در لیگ نگرفته است. نخستین کار من در این تیم، ارتقای شرایط روحی بازیکنان و تیم است. ما باید صندلی تیم را بهبود ببخشیم تا مردم و طرفداران از تیم راضی باشند.

تندروان در خصوص 2 بازی بعدی تیمش مقابل مریوان و ارومیه گفت: تیم مریوان را به خوبی بررسی نموده ایم. آنها والیبال را به خوبی می فهمند و با قدرت بازی می نمایند. ملاقات با ارومیه هم شاید به خاطر اتفاقاتی که قبلاً افتاده برای بعضی ها خاص باشد ولی برای من یک بازی معمولی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5790

به "تندروان: بازی با ارومیه یک بازی معمولی است، نخستین وظیفه من ارتقای روحیه تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: بازی با ارومیه یک بازی معمولی است، نخستین وظیفه من ارتقای روحیه تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید