تنظیم میز کار با استفاده از دستیار صوتی اپل

به گزارش مجله آزمون اول، یک شرکت آمریکایی میزهایی فراوری نموده که ارتفاع آن ها با استفاده از دستیار صوتی اپل تنظیم می گردد.

تنظیم میز کار با استفاده از دستیار صوتی اپل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمگ، یکی از مشکلاتی که گریبان گیر کارمندان است، نشستن طولانی مدت پشت میز کار است که برای سلامتی آن ها هم اصلا خوب نیست.

در این راستا، میزهای کاری که ارتفاع آن ها بین کم و زیاد تنظیم می گردد، بخشی از این مشکل را حل می نمایند.

تاکنون کارمندان، خود به صورت دستی میز خود را تنظیم نموده اند ولی حال این امکان با یاری دستیار صوتی شرکت اپل یعنی سیری(Siri) میسر شده تا این افراد میز خود را با استفاده از صدای خود بالا و پایین نمایند.

این امکان برای میزهای عمودی VertDesk میسر شده و با استفاده از یک موتور، ارتفاع میز تنظیم می گردد. وجهه قابل توجه این فناوری این است که تنظیم ارتفاع میز با استفاده از دستیار صوتی هوشمند اپل یعنی سیری صورت می گیرد.

شرکت سازنده این محصول به اختصار BTOD نام دارد. مدیر این شرکت اظهار کرد، ما می دانستیم که مشتریان ما دوست دارند روی کارشان تمرکز نمایند و دائما دکمه تنظیم ارتفاع میز خود را دستکاری ننمایند.

به همین دلیل ما از سیری یاری گرفتیم تا این مشکل را حل کنیم. در این محصول می توان با استفاده از کنترل صدا یک تجربه منحصر به فرد را برای کارمندان خلق کرد.

به عنوان مثال می توان به میز دستور داد: هی سیری، بلند شو تا ارتفاع میز بلند گردد.

اپلیکیشن VertDesk روی گوشی آیفون کاربر نصب می گردد و وی را قادر می سازد که ارتفاع میز را تا چهار درجه مختلف تنظیم کند.

یکی از ویژگی های جالب اپلیکیشن این است که به صاحب خود اعلان یادآوری ارسال می نماید که در طول روز کاری، بایستد و بنشیند تا سلامتی اش کمتر تهدید گردد.

سیستم تک موتوره این محصول می تواند وزن 124 کیلوگرم را از 68.5 سانتی متر تا ارتفاع 120.6 سانتی متر بلند کند و این کار را با سرعت 3.9 سانتی متر در ثانیه انجام دهد.

این میز دارای پایه های مستحکمی از جنس استیل است و قیمت آن از 551 دلار و 59 سنت آغاز می گردد که زمان فروش هم ماه سپتامبر اعلام شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2452

به "تنظیم میز کار با استفاده از دستیار صوتی اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیم میز کار با استفاده از دستیار صوتی اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید