توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی و ارائه تخفیف به اعضای هیات علمی و دانشجویان

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به ا ینکه در چند سال اخیر فرایند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده است، گفت: به اعضای هیات علمی و دانشجویان دوره های دکتری، ارشد و کارشناسی تخفیفاتی در راستای استفاده از آزمایشگاه های عضو در نظر گرفته شده است.

توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی و ارائه تخفیف به اعضای هیات علمی و دانشجویان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آنچه مسلم است این است که اگر به دنبال توسعه کیفی و کمی خدمات آزمایشگاهی در کشور هستیم ابتدا باید زیرساخت ها و پیش نیازهای آن را فراهم کنیم. یکی از این پیش نیازهای اصلی، ایجاد بازار و فراهم کردن شرایط تجاری سازی این خدمات و محصولات است.

تلاش می کنیم بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه دهیم. بازاری که فواید آن برای جامعه، نظام سلامت و آزمایشگاه های کشور است. این موضوعی است که رضا اسدی فرد به آن اشاره می کند و می گوید: تمرکز اصلی ما در سال 98 و سال جاری، توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی به عنوان یکی از نیازهای نظام سلامت است.

به گفته وی، حدود 7 هزار عضو با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری همکاری می کنند و این جمعیت بزرگ یعنی یک توانمندی مقبول و قابل اتکا.

اجرای برنامه های انگیزشی و ارائه تخفیفات خدمات آزمایشگاهی از جمله برنامه های شبکه برای جذب پژوهشگران، مراکز آزمایشگاهی، دانشجویان و اساتید مرتبط با این حوزه علمی است.

اسدی فرد با اشاره به این موضوع که در چند سال اخیر فرایند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده بر اجرای متنوع برنامه های تخفیفاتی این مجموعه در سال جاری تاکید می کند.

ارائه تخفیفات 40 میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها، 20 میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، 10 میلیون ریال به اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و 40 میلیون ریال به شرکت های دانش بنیان از جمله این خدمات تخفیفی در بهار 99 شبکه آزمایشگاهی است.

انتهای پیام/

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10871

به "توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی و ارائه تخفیف به اعضای هیات علمی و دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی و ارائه تخفیف به اعضای هیات علمی و دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید