توییتر روی اشتراک تازه توییتر بلو با قیمت بالاتر و حذف کامل تبلیغات کار می نماید
به گزارش مجله آزمون اول، طبق اعلام ایلان ماسک، توییتر درحال کار روی یک اشتراک نو و گران تر برای سرویس بلو است که به کاربران اجازه می دهد تا بدون روبرو شدن با تبلیغات، از این شبکه اجتماعی استفاده نمایند.
ایلان ماسک در توییت تازهی نوشت:
تبلیغات توییتر بسیار زیاد و بسیار گسترده هستند. در هفته های آینده اقداماتی برای رسیدگی به هر دو انجام می گردد. بعلاوه اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که در آن تبلیغاتی نمایش داده نمی گردد.
هزینه فعلی سرویس توییتر بلو
درحال حاضر در ایالات متحده، سرویس توییتر بلو برای کاربران اندروید و iOS با هزینه ماهانه 11 دلار ارائه می گردد، اما از آنجا که در نسخه وب خبری از کمیسیون 30 درصدی اپل و گوگل نیست، این سرویس با هزینه ماهانه 8 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
وجود یک اشتراک گران تر و بدون تبلیغات می تواند پاسخ توییتر به تعداد ناامیدکننده مشترکان سرویس بلو و بعلاوه کاهش 40 درصدی عایدی تبلیغاتی تو ییتر باشد.
هنوز معین نیست که این لایحه تازه بدون تبلیغات، چه قیمتی خواهد داشت یا چه زمانی می تواند راه اندازی گردد. سرویس فعلی امتیازاتی مانند تیک تأیید آبی، امکان لغو ارسال توییت ها، راهی برای آپلود ویدیوهای 1080p طولانی تر، حالت خواننده برای رشته توییت ها و قابلیت های دیگری را در دسترس کاربران قرار می دهد.
توییتر در چند وقت گذشته اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است. پس از آغاز کار ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل، این میلیاردر به عنوان بخشی از برنامه هایش برای کاهش هزینه های شرکت، آغاز به تعدیل نیرو کرد که در این رابطه اخیراً گفته شد که 80 درصد کارمندان توییتر احتمالاً از زمان ورود ایلان ماسک از این شرکت جدا شده اند. بعلاوه اخیراً این شبکه اجتماعی با تغییر قوانین توسعه دهنده اش، دسترسی کلاینت های شخص ثالث به API خود را مسدود نموده است.
منبع: انتخاب