حمید استیلی سرمربی تیم امید شد؟

به گزارش مجله آزمون اول، خبر انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید هنوز به طور رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده است!

حمید استیلی سرمربی تیم امید شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران درحالی خود را برای شکستن یک طلسم 44 ساله آماده می کند که هنوز تکلیف کادر فنی آن معین نشده و طی روزها و ماه های گذشته درگیر حاشیه های پرتعدادی بوده است.

پس از آنکه کرانچار نتوانست با این تیم در بازیهای آسیایی به موفقیتی برسد و در ادامه هم نمایش خوبی نداشت، فدراسیون فوتبال از بین گزینه های مد نظر خود فرهاد مجیدی کم تجربه را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

با این حال مجیدی هم نتوانست در دیدارهای تدارکاتی با این تیم به موفقیتی برسد و پس از شکست هایی که برای ازبکستان داشت مورد نقدها زیادی قرار گرفت و در نهایت از مسئولیتش استعفا کرد.

پس از این استعفا روز شنبه در اکثر رسانه های آنلاین و امروز دوشنبه در تمامی روزنامه های ورزشی خبر انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم امید اعلام شد و حتی برخی نام دستیاران وی را هم اعلام کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که سایت فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده است. فدراسیون فوتبال البته خیلی وقت است در روبرو با چنین اتفاقاتی سکوت می کند و واکنش رسمی به این اتفاقات ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3154

به "حمید استیلی سرمربی تیم امید شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید استیلی سرمربی تیم امید شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید