خارجی ها از رکورد ثبت حرکت ژیمناست های ایرانی شگفت زده اند

به گزارش مجله آزمون اول، سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک در مصاحبه با خبرنگاران در مورد رقابتهای جام جهانی ترکیه عنوان نمود: خوشبختانه پیروز شدم به فینال مسابقات جام جهانی در حضور ورزشکاران مطرحی از کشورهایی همچون انگلستان، کانادا، ایرلند، ازبکستان و آذربایجان راه پیدا کنم و در حاشیه آن هم پنجمین حرکتم را با ارزش بالای F ثبت کردم. در جهان هیچ ژیمناستی نیست که پیروز شده باشد پنج حرکت به نام خودش در کتاب داوری فدراسیون جهانی به ثبت برساند و از این حیث بسیار خوشحالم.

خارجی ها از رکورد ثبت حرکت ژیمناست های ایرانی شگفت زده اند

وی ادامه داد: ما برای بازیهای آسیایی 2018 اندونزی آماده می شویم و حضور در چنین تورنمنتهایی باعث می گردد با آمادگی بیشتری در بازیهای حساس آسیایی حضور پیدا کنیم تا اگر ان شاالله بتوانم اجرای خوبی در جاکارتا داشته باشم در آنجا نیز به لطف خدا به پیروزیت برسم.

نابغه ژیمناستیک ایران با اشاره به اهمیت حرکت ثبت شده به نام خود در فدراسیون جهانی توضیح داد: به خاطر حرکاتی که ثبت کردم و نوع برنامه ای که ارائه می دهم مورد توجه همه قرار گرفته ام و چه ورزشکاران و چه مربیان و چه برگزار نمایندگان مسابقات بارها و بارها بابت ثبت این حرکات به من تبریک گفتند. آنها از این موضوع ابراز خوشحالی می نمایند و برایشان جالب است که ژیمناستی از کشور ایران پیروز شده 5 حرکت را به نام خود ثبت کند و من هم خوشحالم که نام کشورم را در این زمینه سربلند نموده ام.

وی ادامه داد: به علت نوع خاص این برنامه داوران به صورت دقیق نمی توانستند متوجه جزئیات آن شوند و چیزی حدود 30 تا 40 دقیقه درباره برنامه ام به آنها شرح می دادم و برنامه ام برایشان خیلی جلب توجه نموده بود. امیدوارم در بازیهای آسیایی هم نتیجه در خور نام کشور عزیزمان را بگیریم و پیروز عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3514

به "خارجی ها از رکورد ثبت حرکت ژیمناست های ایرانی شگفت زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارجی ها از رکورد ثبت حرکت ژیمناست های ایرانی شگفت زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید