خبرنگاران انجام یکهزار و 415 مورد نظارت بر واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش مجله آزمون اول، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای گردشگری، از انجام یک هزار و 415 نظارت بر تاسیسات و واحدهای گردشگری استان خبر داد.

خبرنگاران انجام یکهزار و 415 مورد نظارت بر واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی

احمد حمزه زاده روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: ستاد اجرای خدمات سفر آذربایجان شرقی به صورت مستمر بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجموعه های بین راهی و واحدهای گردشگری فعال نظارت می کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات لازم در راستای بهبود شرایط و یا توقف فعالیت واحدهای مذکور انجام می شود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان بازدید و نظارت های مستمر خود را از 25 اسفندماه سال 99 آغاز کرده و تا پایان روز پنجم فروردین ماه 99 ، یکهزار و 415 مورد نظارت از واحدهای سطح استان به عمل آورده اند که بیشترین نظارت ها در محور تبریز-جلفا انجام شده است.

حمزه زاده با بیان اینکه در نظارت های انجام نکات لازم الاجرا به تمامی واحدها یادآوری شده است،گفت: به دنبال نظارت های انجام شده، 24 مورد تذکر کتبی، 27 مورد تشویق و یک مورد شکایت ثبت شده که ستاد اجرایی خدمات سفر در حال بررسی و رسیدگی به این پرونده است.

به گزارش خبرنگاران، افزون بر یک هزار و 800 اثر ثبت شده ملی در حوزه میراث فرهنگی و جاذبه های خاص گردشگری در کنار بازار تاریخی تبریز و ثبت شده در فهرست یونسکو، آذربایجان شرقی را در رده پنج استان نخست ایران به لحاظ برخورداری از ظرفیت های صنعت گردشگری قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23467

به "خبرنگاران انجام یکهزار و 415 مورد نظارت بر واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انجام یکهزار و 415 مورد نظارت بر واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید