خبرنگاران جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد

به گزارش مجله آزمون اول، گناباد- خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: جاده بخش کاخک این شهرستان در خراسان رضوی به سرایان در استان خراسان جنوبی که یکشنبه شب بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود، عصر دوشنبه بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

خبرنگاران جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد

مسعود گنجعلی طی گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: بارش شدید باران منجر به ریزش کوه و نشت گل و لای در چند نقطه جاده کاخک به کریمو و سرایان شد که راهداران گناباد با مدیریت سریع نسبت به رفع انسداد این جاده اقدام کردند و عملیات لایروبی آن نیز انجام شد.

وی ادامه داد: بارش باران و سیلاب ناشی از آن منجر به خسارت هایی در تعدادی از جاده های روستایی و بین شهری شهرستان گناباد از جمله در بخش کاخک شد که نیروهای راهداری بر حسب اولویت و بر اساس اقتضائات و امکانات در حال رفع مسائل آنها هستند.

بارش باران و سیل ناشی از آن به جادها، مزارع و منازل مسکونی 10 روستای بخش کاخک گناباد از جمله پچک، کلاته نو، مغاث و تک زو خسارت وارد کرد که میزان دقیق خسارت ها در حال برآورد است.

در مجموع 14.6 تا 65.8 میلیمتر باران طی 24 ساعت گذشته در هشت ایستگاه باران سنجی این شهرستان ثبت شد که کمترین آن در گیسور بخش مرکزی و بیشترین آن در ایستگاه سد کاخک بود.

جاده کاخک به کریمو بخشی از جاده اصلی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی به شهرستان سرایان در استان خراسان جنوبی است.

بخش کاخک با 15 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب غربی گناباد قرار گرفته است.

شهرستان 90 هزار نفری گناباد با هزار و 450 کیلومتر راه اصلی و فرعی در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9045

به "خبرنگاران جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید