خبرنگاران قلعه نویی: اشتباهات داوری فقط برای تیم های من است

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما نه تا ابن انداره؛ اگر آقایان با شخصِ من مشکل دارند به تیمم ضربه نزنند.

خبرنگاران قلعه نویی: اشتباهات داوری فقط برای تیم های من است

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در خصوص اتفاقات ملاقات تیمش با تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: به خاطر اتفاقات آخر بازی با تراکتور معذرت خواهی می کنم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این چند هفته عملکرد خوبی داشتند. از علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیمم تشکر می کنم که مسوولیت باخت را پذیرفت.

وی اضافه نمود: اشتباهات داوری چند سال است برای تیم های من است. اشتباه بعضی اوقات به ضرر و بعضی اوقات به سود شماست اما زمانی که همواره به ضرر شماست دیگر این اتفاق نیست. همین اشتباهات یک جام را از من گرفت. این اشتباهات فقط برای امیر قلعه نویی است.

سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان اعلام نمود: اگر مسئله ای با قلعه نویی دارید، چرا به خاطر او به مجموعه گل گهر ضربه می زنید. این مسائل اتفاق نیست چون سریالی است. صددرصد با من مشکل دارند.

قلعه نویی اعلام نمود: داوران عظیم ایران برای مثال اشکان خورشیدی هر بازی برای تیم من قضاوت و علیه تیم من اشتباه می نمایند. این اشتباهات داوری کمر یک تیم را می شکند. این اشتباهات ظلم به مجموعه گلگهر است که به خاطر مشکل با قلعه نویی رخ می دهد. دلم برای گل گهر می سوزد. من 10 سال است به این مسائل عادت دارم اما گل گهر تنها فصل دوم است در لیگ حضور دارد.

وی اضافه نمود: بیژن حیدری پارسال با یک اشتباه سهمیه را از ما گرفت. همین داور سال جاری در آبادان علیه ما یک پنالتی گرفت.

وی اعلام نمود: من می خواهم دلیل مشکل این آقایان با من چیست؟ بگویید من خودم را اصلاح کنم. به این نگویید حادثه. من به خاطر این داوری ها فصول قبل در سپاهان جام از دست دادم. لیگ را بررسی کنید ببینید تیم های من سود بردند یا ضرر کردند؟!

قلعه نویی توضیح داد: گناه بازیکنان من چیست؟ نباید به خاطر من تیم ضربه ببیند. اینکه داوران ما سالم هستند و مسائلی دارند را قبول می کنم اما مشکش شان را با من حل نمایند. داوران یک بار خودشان را جای ما بگذارند. یک مربی روی نیمکت تا مرز سکته می رود.

سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان توضیح داد: من می گویم داوران ما سلامت هستند اما چند داور نسبت به من ذهنیت دارند. ما از فوتبال فقط عدالت می خواهیم. خواهش می کنم این ذهنیت را نسبت به من پاک نمایند. بازیکن ما از بغل هر بازیکنی رد می گردد برای رقیبمان پنالتی می گیرند. اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است اما نه تا این حد؛ چند سال پیش در جام حذفی موعود بنیادی فر یک اشتباه فاحش را علیه تیم ما مرتکب شد اما قضاوت فینال را به او دادند. این عظیم ترین سوال عمر ورزشی من است که چگونه به یک داور که نیمه نهایی آن اشتباه را می نماید قضاوت می دهند؟!

وی در خصوص اشتباهات داوری علیه ذوب آهن هم گفت: رحمان رضایی یکی از سرمایه های فوتبال ما است و تیمش فوتبال خوبی بازی می نماید. اما این اشتباهات علیه تیم او هم زیاد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21124

به "خبرنگاران قلعه نویی: اشتباهات داوری فقط برای تیم های من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قلعه نویی: اشتباهات داوری فقط برای تیم های من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید