خبرنگاران هشدار پلیس فرانسه به مکرون درباره افزایش خشونت خیابانی

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- پلیس فرانسه درباره افزایش خشونت های خیابانی به امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور هشدار داد.

خبرنگاران هشدار پلیس فرانسه به مکرون درباره افزایش خشونت خیابانی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این هشدار در حالی است که مکرون روز دوشنبه به نقاط پرخشونت رفت و از آن مناطق دیدن کرد.

یک افسر پلیس در مون پلیه به مکرون گفت: ما با جوانانی روبرو هستیم که سازمان یافته تر شده و به تسلیحات بیشتری مجهز شده اند.

یکی دیگر از افراد پلیس به وی گفت که در جریان اعتراضات ضددولتی موسوم به جلیقه زردها خشونت ضدپلیس عادی شده است.

این افسر گفت: معترضان حرفه ای تر شده اند. آنها برای درگیری فیزیکی با پلیس تعلل نمی نمایند.

مکرون از افزایش 10 هزار نفری نیروهای امنیتی و پلیس تا انتها دوره پنج ساله ریاست جمهوری خود اطلاع داد؛ امری که وی آن را تلاشی برای بالا بردن احساس امنیت و کاهش بزهکاری در فرانسه توصیف کرد.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین از لزوم تاسیس یک مدرسه انتظامی با آموزش مستمر برای افسران پلیس در مون پلیه و ضرورت نوسازی لباس آنها اطلاع داد و گفت: در این آموزشگاه انتظامی، افسران دوره های سه تا شش ماهه را خواهند گذراند.

اظهارات مکرون در حالی است که مردم فرانسه بارها به خشونت پلیس فرانسه و طرح های سختگیرانه تر دولت این کشور در خصوص اجرای نظم، قانون و حمایت از پلیس اعتراض نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23616

به "خبرنگاران هشدار پلیس فرانسه به مکرون درباره افزایش خشونت خیابانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار پلیس فرانسه به مکرون درباره افزایش خشونت خیابانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید